РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418132<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Русанова О. 
Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 82-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості всіх рівнів сучасної системи освіти в Канаді, пов'язані з політико-адміністративним устроєм країни, складом населення, нерівномірністю його розселення тощо. Зауважено, що попри високий академічний рівень освіти, канадська громадськість бере під сумнів здатність вищої школи забезпечувати виховні завдання. Відзначено, що частка гуманітарної сфери у вищій освіті Канади значно більша, ніж у Швеції, Німеччині, Норвегії та Японії. Акцентовано увагу на потребі у висококваліфікованих кадрах, особливо тих, які володіють іноземними мовами, зокрема в наукових і технологічних галузях.

Рассмотрены особенности всех уровней современной системы образования в Канаде, связанные с политико-административным устройством страны, составом населения, неравномерностью его расселения и т. п. Отмечено, что, несмотря на высокий академический уровень образования, канадская общественность берет под сомнение способность высшей школы обеспечивать воспитательные задачи. Отмечено, что доля гуманитарной сферы в высшем образовании Канады значительно больше, чем в Швеции, Норвегии и Японии. Акцентировано внимание на необходимости в высококвалифицированных кадрах, особенно тех, которые владеют иностранными языками, в частности в научных и технологических областях.

The features of all levels of modern education system in Canada related to the political-administrative structure of the country, the composition of the population, its uneven settlement etc. It is noticed that despite the high level of academic education, the Canadian public takes into question the ability of higher education to provide educational objectives. It is noted that the proportion of humanitarian workers in the Canadian higher education is much higher than in Sweden, Norway and Japan. Attention is drawn to the need for high-skill personnel, especially those who speak foreign languages, particularly in scientific and technological fields.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7КАН)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського