РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418133<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Карпенко О. В. 
Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

На основі аналізу іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування державного управління чеської системи освіти висвітлено досвід реформування освіти в Чеській Республіці, який може стати прикладом для сучасних змін в освіті України у зв'язку з намірами входження її до європейського освітнього простору. Визначено стратегічну мету, основні завдання та механізми реалізації реформ щодо розвитку освітньої галузі Чехії. Окреслено структуру системи дошкільної, початкової та старшої шкіл, середньої загальноосвітньої та середньотехнічої, спеціальної та вищої освіти Чехії. Розглянуто систему фінансування чеських навчальних закладів. Констатовано, що основними принципами реформування освіти в Чехії стали: децентралізація управління освітою, раціоналізація системи фінансування навчальних закладів, запровадження Болонської системи, реорганізація системи оцінювання якості освіти.

На основе анализа зарубежных и отечественных источников по вопросам реформирования государственного управления чешской системы образования отражены опыт реформирования образования в Чешской Республике. Отмечено, что опыт этот может стать примером для современных изменений в образовании Украины в связи с намерениями вхождения ее в европейское образовательное пространство. Определены стратегические цели, основные задачи и механизмы реализации реформ по развитию образовательной отрасли Чехии. Определена структура системы дошкольного, начального и старшего школьного, среднего общеобразовательного и среднетехнического, специального и высшего образования Чехии. Рассмотрена система финансирования чешских учебных заведений. Констатировано, что основными принципами реформирования образования в Чехии стали: децентрализация управления образованием, рационализация системы финансирования учебных заведений, внедрение Болонской системы, реорганизация системы оценки качества образования.

Based on the analysis of foreign and domestic sources on the reform of public administration of the Czech educational system reflects the experience of education reform in the Czech Republic, which may be an example and the organizer of contemporary changes in education in Ukraine in connection with the intention of entering it into the European educational space. The strategic goals, key objectives and mechanisms for the implementation of reforms for the development of Czech education industry. Determined the structure of pre-school, primary and high schools, secondary general and technical secondary, special and higher education the Czech Republic. The system of financing of Czech schools. It was stated that the basic principles of education reform in the Czech Republic are: the decentralization of education management, streamlining the system of financing education, the introduction of the Bologna system, the reorganization of education quality assessment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ЧЕХ)7 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського