РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418168<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ковальчук Д. 
Система критеріїв комплексної оцінки освітніх технологій / Д. Ковальчук // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 71-82. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено систему часткових критеріїв оцінки поточного стану та потенціалу розвитку освітніх технологій в системі управління, які є основою для формування інтегральних критеріїв їх актуальності та перспективності. Обгрунтовано методику отримання експертних оцінок освітніх технологій за частковими критеріями максимізації та мінімізації. Охарактеризовано одинадцять та відповідно двадцять п’ять критеріїв позитивної та негативної систем зворотного зв’язку (максимізація та мінімізація). Розглянуто міжнародний досвід стандартизації в галузі освітніх технологій на прикладі діяльності Міжнародного освітнього консорціуму, який працює в сфері дистанційних електронних технологій на базі системи управління навчання IMS ( Instructional Management System), та Інституту електричної та електронної інженерії та МДТУ ім. М. Е. Баумана. Проаналізовано стандарти освітніх технологій з застосуванням формально-технічних аспектів, тестування студентів та якісних характеристик мережевих підручників.

Определена система частных критериев оценки текущего состояния и потенциала развития образовательных технологий в системе управления, которые являются основой для формирования интегральных критериев их актуальности и перспективности. Обоснована методика получения экспертных оценок образовательных технологий по частным критериям максимизации и минимизации. Охарактеризованы одиннадцать и соответственно двадцать пять критериев положительной и отрицательной систем обратной связи (максимизация и минимизация). Рассмотрен международный опыт стандартизации в области образовательных технологий на примере Международного образовательного консорциума, который работает в сфере дистанционных электронных технологий на базе системы управления обучения IMS (Instructional Management System), и Института электрической и электронной инженерии и МГТУ им. Н. Э. Баумана. Проанализированы стандарты образовательных технологий с применением формально-технических аспектов, тестирования студентов и качественных характеристик сетевых учебников.

System of the criterions for state and development potential of educational technologies are determinate. They are base of integral criterions of educational technologies actuality and perspective. The methods of expert evaluation for educational technologies are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського