РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418172<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Добрянський І. 
Студент приватного вузу: відрахувати не можна, залишити! / І. Добрянський, І. Савенкова // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 99-110. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Експериментально досліджено глибинні причини слабкого засвоєння учнями та студентами знань. Запропоновано нове змістове наповнення категорії «інтелект» як психічної властивості, що має вроджені компоненти, які виявляються у взаємозв’язках людини з навколишнім світом у процесі онтогенезу. Узагальнено результати психолого-педагогічного аналізу неуспішних студентів ВНЗ, а саме: підраховано емпіричні періоди, що описують точки локалізації «провалів» сесії (57 студентів III, IV, V курсів Кіровоградського інституту регіонального управління та економіки). Доведено, що більша половина невдалих сесій припадає на відповідну фазову сингулярність (одиничність сутності, події, явища). Виявлено залежність переживання часу від вікової фази онтогенезу, яка і визначає фази більшої чи меншої активності. Визначено шкільну неуспішність в індивідуальній проекції, яка є наслідком недосконалого ходу власного годинника слабовстигаючих, для яких характерні варіанти затримки психологічного розвитку (ЗПР) та педагогічного занедбання. Здійснено компаративний аналіз потенціалу учнів і студентів.

Экспериментально исследованы глубинные причины слабого усвоения учащимися и студентами знаний. Предложено новое содержательное наполнение категории «интеллект» как психического свойства, имеющего врожденные компоненты, проявляющиеся во взаимосвязях человека с окружающим миром в процессе онтогенеза. Обобщены результаты психолого-педагогического анализа неуспешных студентов ВУЗ, а именно: подсчитаны эмпирические периоды, описывающие точки локализации «провалов» сессии (57 студентов III, IV, V курсов Кировоградского института регионального управления и экономики). Доказано, что большая половина неудачных сессий приходится на соответствующую фазовую сингулярность (единичность сущности, события, явления). Отслежена зависимость переживания времени от возрастной фазы онтогенеза, которая и определяет фазы большей или меньшей активности. Определена школьная неуспеваемость в индивидуальной проекции, которая является следствием несовершенного хода собственных часов слабоуспевающих, для которых характерны варианты задержки психологического развития (ЗПР) педагогической запущенности. Сделан компаративный анализ потенциала учащихся и студентов.

This is a research of the reasons of a poor progress of secondary school pupils and students, who failed exams. As results pupil’s and student’s GPA of failure was stated. Finally there was suggested a questionnaire, date of which indicates on availability of own psychological personality displeasure at the time of passage of the session.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського