РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вдовиченко В. 
Дизайн середовища. Програма і методичні рекомендації для профільного навчання учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Вдовиченко, А. Сімонік // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 3/4. - С. 163-196. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття дизайну середовища, визначено мету та принципи побудови профільного навчання за програмою "Дизайн середовища", обгрунтовано можливість її інтеграції з іншими навчальними предметами, зокрема, напрямом "Технологія". Наголошено на необхідності співробітництва у профільних програмах провідних викладачів Інституту декоративно-прикладного мистецтва і дизайну з науковими співробітниками Інституту педагогіки АПН України. Рекомендовано навчально-методичні комплекти, які представляють зміст освітньої галузі "Технологія". Викладено загальний тематичний план для X - XI класів та окремо для X та XI класу орієнтований календарно-тематичний план, визначено навчальні досягнення учнів з розвитку уявлень, знань та умінь з "Основ дизайну середовища" після вивчення розділів. Розроблено методичні рекомендації для виконання типових завдань з теми "Самоаналіз. Верифікація засобів виразності дизайну. Композиція".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ж182р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського