Кричок В. Дистанційно керована самоосвіта як засіб розв'язання проблем профілізації сільської школи / В. Кричок // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2. - С. 39-43. - укp.
Розглянуто проблеми профілізації сільської школи і роль в цьому процесі дистанційно керованої самоосвіти. Проаналізовані завдання дистанційно керованої освіти та її особливості. На прикладі роботи Червоноплугатарської загальноосвітньої школи Талалаївського району Чернігівської області висвітлено досвід роботи у вирішенні завдань дистанційно керованої освіти.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"