Кізіма В. Постнеокласична методологія та постнекласична освіта / В. Кізіма // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 18-32. - укp.Розглянуто поняття традиційної людини (класична, некласична) та традиційної освіти ( класична, некласична). Охарактеризовано кризовий стан традиційної освітянської парадигми, вказано на її рух до постнекласики, сутнісною ідеєю якої є суб'єкт-об'єктна цілісність, приборкання невтримної диверсизації знань і розщеплення особистості людини, повернення до засад універсальної освіти. Акцентовано увагу на новій перспективній світоглядній постнекласичній методології та умовах її використання. Визначено сутність і характерні риси постнекласичної людини. Проаналізовано особливості постнекласичної освіти: переосмислення світоглядних інтенцій, суспільної стратегії і методології освітянської діяльності; визначення змісту відповідного навчального матеріалу й необхідних навчальних предметів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в2:Ю2 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|