РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418371<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гриневич Л. 
Методологічні засади цілісності системи моніторингу якості освіти / Л. Гриневич // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено поняття цілісності системи моніторингу якості загальної середньої освіти, що передбачає інтеграцію та аналіз даних, одержаних із різних джерел за застосування різних форм моніторингу, і дозволяє поєднувати отримувану інформацію з метою забезпечення підзвітності в освіті, виявлення рівня якості освіти та формування стратегії розвитку освіти для покращання цієї якості. Запропоновано методологічні засади, на які слід спиратися, забезпечуючи цілісність системи моніторингу. Розглянуто форми моніторингу, різноманітність яких зумовлено його різними сферами функціонування, об'єктами та джерелами необхідних даних. Підкреслено необхідність створення і функціонування інформаційної системи управління освітою. Виділено особливості інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти.

Рассмотрены понятия целостности системы мониторинга качества общего среднего образования, что предусматривает интеграцию и анализ данных, полученных из различных источников при применении различных форм мониторинга, и позволяет объединять получаемую информацию с целью обеспечения подотчетности в образовании, выявления уровня качества образования и формирования стратегии развития образования для улучшения этого качества. Предложены методологические принципы, на которые следует опираться, обеспечивая целостность системы мониторинга. Рассмотрены формы мониторинга, разнообразие которых обусловлено его различными сферами функционирования, объектами и источниками необходимых данных. Подчеркнута необходимость создания и функционирования информационной системы управления образованием. Выделены особенности институционального обеспечения целостности системы мониторинга качества образования.

Highlighted is the notion of integrity of the system of educational monitoring in secondary education, that suggests analysis and integration of data, received from various sources using varied forms of monitoring, and allows combining received information in order to provide accountability in education, evaluating the level of educational quality and forming the strategy of educational development aimed at improving that quality. Offered are methodological principals that should be based upon while providing integrity of the monitoring system. Observed are forms of monitoring, variety of which is caused by various fields of ins functioning, objects and sources of the required data. Underlined is the necessity of creation and functioning of an educational management information system. Determined are peculiarities of institutional provision of integrity of the system of educational quality monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського