Паращенко Л. Наукове обгрунтування критеріїв і показників для національної системи моніторингу якості освіти / Л. Паращенко // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 110-117. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито значення моніторингу якості освіти як інструменту державного управління системою освіти. Охарактеризовано якість освіти як багатогранну категорію, яка за своєю сутністю відбиває різні аспекти освітнього процесу - філософські, соціальні, політичні, демографічні, економічні тощо. Проаналізовано проблеми становлення національної системи моніторингу якості освіти. Визначено групи критеріїв і показників для моніторингу якості освіти на національному рівні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|