РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418445<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нідзельська В. 
Управління розвитком здоров'язберігаючого освітнього простору навчального закладу: практичні аспекти / В. Нідзельська // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3. - С. 157-162. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання створення моделі управління щодо розвитку здоров'язберігального освітнього простору в ліцеї. Визначено особливості діяльності педагогічного колективу з формування здорового способу життя всіх учасників навчально-виховного процесу, здійснено аналіз поняття "здоров'язберігаючий освітній простір". Відзначено, що формування здорового способу життя у школярів має свою специфіку та вимагає відповідної управлінської діяльності, цей процес базується на знаннях із різних галузей науки: медицини, біології, екології, філософії, психології. Засвідчено необхідність створення Центру психофізичної підготовки, до якого ввійшли вчителі фізкультури, ліцейський психолог, вчителі хореографії та акторської майстерності. Акцентовано увагу на тому, що діяльність Центру передбачає методичний супровід процесу формування здорового способу життя, розробку понять "фізичний розвиток", "психофізична готовність" та утримання міжпредметних зв'язків; забезпечення програмами, методичними комплексами навчальних і позаурочних форм спортивної і оздоровчої роботи; розробку та впровадження в навчально-виховний процес планів фізичного розвитку, робота щодо фізичного виховання та психофізичної підготовки з викладачами-предметниками; аналіз результатів науково-практичної діяльності щодо здорового способу життя всіх учасників освітнього простору.

Рассмотрены вопросы создания модели управления по развитию здоровьесберегающего образовательного пространства в лицее. Определены особенности деятельности педагогического коллектива по формированию здорового образа жизни всех участников учебно-воспитательного процесса, осуществлен анализ понятия "здоровьесберегающее образовательное пространство". Отмечено, что формирование здорового образа жизни у школьников имеет свою специфику и требует соответствующей управленческой деятельности, этот процесс базируется на знаниях из разных областей науки: медицины, биологии, экологии, философии, психологии. Указано, что в процессе формирования здорового образа жизни есть место каждому члену педагогического коллектива, которое невозможно без родителей, а в просветительской деятельности важное место принадлежит государству и представителям общественности. Засвидетельствована необходимость создания Центра психофизической подготовки, в который вошли учителя физкультуры, лицейский психолог, учителя хореографии и актерского мастерства.

Акцентировано внимание на том, что деятельность Центра предусматривает методическое сопровождение процесса формирования здорового образа жизни, разработку понятий "физическое развитие", "психофизическая готовность" и содержание межпредметных связей; обеспечение программами, методическими комплексами учебных и внеурочных форм спортивной и оздоровительной работы; разработку и внедрение в учебно-воспитательный процесс планов физического развития, работа по физическому воспитанию и психофизической подготовке с преподавателями-предметниками; анализ результатов научно-практической деятельности по здоровому образу жизни всех участников образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського