РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418447<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Калініна Л. 
Факторно-критеріальна модель та технологія оцінювання ефективності діяльності загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Калініна // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 1. - С. 52-62. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито критерії оцінки ефективності діяльності (ЗНЗ), математичний апарат і технологію статистичного опрацювання значень коефіцієнта ефективності діяльності ЗНЗ. Проаналізовано діючі орієнтовні критерії оцінки діяльності ЗНЗ, вказано на алогізми, емпіричність й інтуїтивність їх розробки. Виокремлено критерії оцінювання ефективності діяльності ЗНЗ, структуровані за факторами, що репрезентовані критеріальними показниками, згрупованими за спорідненими ознаками, на підставі яких здійснюється оцінка стану реалізації критеріїв, параметри показників повинні оцінюватись за двома шкалами: кількісною і якісною. Вміщено таблиці, що показують параметри, взаємозв'язок рівнів ефективності та шкалу оцінювання параметрів показників ефективності діяльності ЗНЗ. Застосування методу математичної обробки даних допомогло здійснити співставлення емпіричних показників процесу управління і їх відповідністю до відсоткових значень. Зроблено висновок щодо універсальності даної технології завдяки спрямованості на визначення ефективності діяльності, а не на пошук методів його підвищення, а також можливості розробки модифікованої версії з іншим змістовим наповненням. Запровадження моделі дозволяє визначити ефективність діяльності закладу за результатами функціонування підсистем, управлінської діяльності суб'єктів, ресурсним забезпеченням діяльності закладу. Якістю освітньої діяльності в циклі "навчальний рік", ступенем досягнення поставлених перед колективом цілей і розв'язанням завдань.

Раскрыта научно обоснованная факторно-критериальная модель оценки эффективности деятельности общеобразовательных учебных заведений (ОЗУ); критерии оценивания через представленные факторы и критериальные показатели, сгруппированные по индикаторам деятельности участников учебно-воспитательного процесса, родственными признаками процессов, характеризуют эффективность ресурсной основы. Внедрение модели позволяет определить эффективность деятельности учреждения по результатам функционирования підсистем, управленческой деятельности субъектов, ресурсным обеспечением деятельности учреждения, качеством образовательной деятельности в цикле "учебный год", степенью достижения поставленных перед колективом целей и решением задач.

The article explores the scientific and reasonable factor-criteria model for evaluating the effectiveness of secondary schools (BCL); evaluation criteria presented by criterial factors and indicators that are grouped according to indicators of the participants of the educational process, related features and processes of the efficiency of resource base. Introduce the model to determine the effectiveness of the institution as a result of functioning subsystems, management of actors, resources for the institution, the quality of educational activities in the cycle of "academic year" level of the staff to achieve goals and solve problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к8 в647

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського