Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418452<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романенко К. Якість життя та соціальні цінності як стратегічні цілі державного маркетингу / К. Романенко // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 24-29. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Досліджено процес застосування маркетингових технологій у державному управлінні. Охарактеризовано поняття "якість життя" як соціальний стандарт, результат управлінської діяльності, існуючий у суспільстві спосіб життя, який означає задоволення базових потреб, доступність великої кількості якісних виробів та отримання задоволення від природного і культурного середовища. Сформульовано вихідні ціннісні принципи теорії та практики сучасного державного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665-94 + С5*122.6 + Ю217.2 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|