РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418542<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Розлог Б. 
Семантичні опосередкування когнітивного розвитку суб'єкта навчання і виховання / Б. Розлог // Пед. пошук. - 2007. - № 4. - С. 61-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "дидактичний конструкт". Обгрунтовано положення про ініціюючу роль "дидактичних конструктів" у ефективній реалізації навчально-виховного процесу. Наголошено, що в контексті когнітивного розвитку навчально-виховний процес може розглядатися як неперервний, оскільки у просторі суб'єкт-суб'єктного відношення суб'єкт навчання піддається постійному впливу різних видів інформації - вербальної, образної, сенсорної.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського