Розлог Б. Семантичні опосередкування когнітивного розвитку суб'єкта навчання і виховання / Б. Розлог // Пед. пошук. - 2007. - № 4. - С. 61-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розкрито зміст поняття "дидактичний конструкт". Обгрунтовано положення про ініціюючу роль "дидактичних конструктів" у ефективній реалізації навчально-виховного процесу. Наголошено, що в контексті когнітивного розвитку навчально-виховний процес може розглядатися як неперервний, оскільки у просторі суб'єкт-суб'єктного відношення суб'єкт навчання піддається постійному впливу різних видів інформації - вербальної, образної, сенсорної. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч311.207
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|