РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418593<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вітюк В. В. 
Андрагогічні принципи навчання педагогів у системі післядипломної освіти / В. В. Вітюк // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 58-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійного розвитку педагогів за умов підвищення кваліфікації. Висвітлено основні андрагогічні принципи навчання в системі післядипломної освіти, які суттєво відрізняються від педагогічних принципів та моделі викладання. Охарактеризовано кінцеву мету підвищення кваліфікації педагогів - професійний розвиток учителів, підвищення ефективності їх роботи шляхом зростання педагогічної майстерності, розвитку інтелекту, впровадження у роботу досягнень сучасної науки і практики. Виділено етапи професійного розвитку вчителя. Аргументовано, що від учителя, його переконань, педагогічної майстерності, моральних та інших особистісних якостей залежить рівень освіти, ступінь моральної підготовленості підростаючого покоління до життя та праці.

Рассмотрена проблема профессионального развития педагогов в условиях повышения квалификации. Освещены основные андрагогические принципы обучения в системе последипломного образования, которые существенно отличаются от педагогических принципов и модели преподавания. Охарактеризована конечная цель повышения квалификации педагогов - профессиональное развитие учителей, повышение эффективности их работы путем роста педагогического мастерства, развитие интеллекта, внедрение в работу достижений современной науки и практики. Выделены этапы профессионального развития учителя. Аргументировано, что от учителя, его убеждений, педагогического мастерства, моральных и других личностных качеств зависит уровень образования, степень моральной подготовленности подрастающего поколения к жизни и труду.

The problem of the professional development of teachers in professional development. Andragogichni highlights the key principles of learning in postgraduate education, which differ substantially from the pedagogical principles and models of teaching. We characterize the ultimate goal of improving the qualifications of teachers - professional development of teachers, improving their efficiency through the growth of pedagogical skills, the development of intelligence, the introduction to the work of the achievements of modern science and practice. Identifies four stages of professional development of teachers. Argue that the teacher's beliefs, pedagogical skills, moral and other personal qualities depend on the level of education, the degree of moral preparedness of the younger generation to live and work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського