РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418609<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткачук Н. М. 
Врахування ідей компетентнісного підходу в розробці моделі випускника профільної школи / Н. М. Ткачук // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 73-79. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз наукових підходів щодо типів і структури компетентностей/компетенцій учня. Запропоновано авторську модель випускника профільної школи з урахуванням офіційно визначених ключових компетентностей: політичних і соціальних; компетентності життя у полікультурному суспільстві; усного та письмового спілкування; здатності учитися все життя; компетентності, пов'язаної з виникненням інформативного суспільства. Обгрунтовано структуру моделі та зміст життєвих компетенцій як її складових. Зроблено висновок, що сукупність життєвих компетенцій можна розглядати як ідеальну нормативну модель учня старшої профільної школи.

Проведен теоретический анализ научных подходов относительно типов и структуры компетентностей/компетенций ученика. Предложена авторская модель выпускника профильной школы с учетом официально определенных ключевых компетентностей: политических и социальных; компетентности жизни в поликультурном обществе; устного и письменного общения; способности учиться всю жизнь; компетентности, связанной с возникновением информативного общества. Обоснована структура модели и содержание жизненных компетенций как ее составляющих. Сделан вывод, что совокупность жизненных компетенций можно рассматривать как идеальную нормативную модель ученика старшей профильной школы.

The theoretical analysis of scientific approaches to the types and structure of competence / skills the student. We propose a model author profile graduate school, taking into account formally identified five key competencies: political and social;. Competence in the field of cultural life of society; oral and written communication, ability to learn life; competence related to the emergence of an informative society. Substantiate model structure and content of life skills as its constituents. It is concluded that the combination of life skills can be regarded as an ideal regulatory model who was a high profile school, which in itself is not a characteristic of the graduate, but it is becoming in the process of self-activity of the individual, his interaction with the teacher during instruction.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6 + Ч421.448

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського