РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418613<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Капітан О. 
Диференційоване навчання учнів початкової школи: понятійно-категорійний аналіз / О. Капітан // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 61-63. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти диференційованого навчання учнів початкових класів з позицій психології, педагогіки, дидактико-методичного підходу. Проаналізовано суть понять "диференційоване навчання", "диференційований підхід", "диференціація навчання", показано їх взаємозв'язок.

Рассмотрены теоретические аспекты дифференцированного обучения учащихся начальных классов с позиций психологии, педагогики, дидактико-методического подхода. Проанализирована суть понятий "дифференцированное обучение", "дифференцированный подход", "дифференциация обучения", показана их взаимосвязь.

The theoretical aspects of the differentiated education of students in primary classes from the standpoint of psychology, pedagogy, didactic-methodical approach. Analyzed the essence of the concepts of "differentiated instruction", "differentiated approach", "differentiated learning", shown their relationship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського