РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418614<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кліш П. А. 
Діалогове спілкування як активна форма педагогічної взаємодії / П. А. Кліш, А. П. Хом'як // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено питання набуття гуманістичної орієнтації педагогічного процесу. Передбачено розвиток діалогу між вчителем і учнями. Проблема актуалізується тим, що у школі переважає монологічна форма навчання. Розглянуто аналіз проблеми діалогової технології навчання; розкрито сутність і функції діалогу в навчанні; визначено позиції вчителя в навчальному діалозі; обгрунтовано технологію організації діалогу в навчанні. Досліджено різноаспектну проблему діалогу. Відзначено можливості діалогу як форми спілкування, стилю взаємодії, засобу взаємовпливу та взаєморозуміння. У ході проведення експерименту відзначено, що шлях активного використання технологій діалогового спілкування включає три етапи: накопичення знань, формування на їх основі системи комунікативних умінь, використання знань і вмінь у навчальному спілкуванні.

Освещены вопросы приобретения гуманистической ориентации педагогического процесса. Предусмотрено развитие диалога между учителем и учениками. Проблема актуализируется тем, что в школе преобладает монологическая форма обучения. Рассмотрен анализ проблемы диалоговой технологии обучения; раскрыта сущность и функции диалога в обучении; определены позиции учителя в учебном диалоге; обгрунтувано технологию организации диалога. Исследована проблема диалога, которая очень разноаспектна. Отмечены возможности диалога как формы общения, стиля взаимодействия, средства взаимовлияния и взаимопонимания. В ходе проведения эксперимента отмечено, что путь активного использования технологий диалогового общения включает три этапа: накопление знаний, формирование на их основе системы коммуникативных умений использования знаний и умений в учебном общении.

The questions of the acquisition of humanistic orientation of educational process. Provided for the development of dialogue between teacher and students. The problem is updated so that the school prevails monological form of training. Considered analysis of the problem interactive learning technologies; disclosed the nature and function of dialogue in learning, teachers are defined position in the educational dialogue; well-founded technology for dialogue in education. The problem of the dialogue, which is very different aspect. Noted the possibility of dialogue as a form of communication, style of interaction, mutual funds and mutual understanding. In the course of the experiment indicated that the path of the active use of communication technologies dialog consists of three phases: the accumulation of knowledge creation on their basis of communication skills using the knowledge and skills in academic communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського