РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418616<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Горобець Т. В. 
До питання еволюції поняття "педагогічна практика" / Т. В. Горобець // Пед. пошук. - 2010. - № 1. - С. 55-58. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано основні складники поняття лпедагогічна практика» в історичному ракурсі. Запропоновано розгляд цієї категорії з точки зору філософії, психології, соціології, педагогіки та музичної педагогіки як її складової. Розглянуто значення понять "практика", "ідея", "досвід". Охарактеризовано психологію музичної діяльності студентів музичних факультетів вищих навчальних закладів. Висвітлено класифікацію видів педагогічної практики різних науковців, виокремлено її функції. Досліджено завдання та мету педагогічної практики студентів музичних факультетів педагогічних вузів, яку сучасні науковці вбачають у формуванні музичної культури студентів та їх підготовці до музичного виховання школярів. Зроблено висновок про значення педагогічної практики у закріпленні базової підготовки майбутніх вчителів музики з основних навчальних дисциплін, актуалізації фахових знань і комплексу вмінь, необхідних для формування культури учнів засобами музичного мистецтва.

Проанализированы основные составляющие понятия "педагогическая практика" в историческом ракурсе. Предложено рассмотрение этой категории с точки зрения философии, психологии, социологии, педагогики и музыкальной педагогики как ее составной части. Рассмотрено значения понять "практика" "идея", "опыт". Освещена психология музыкальной деятельности студентов музыкальных факультетов высших учебных заведений. Сделан вывод о значении педагогической практики в закреплении базовой подготовки будущих учителей музыки.

The main elements of У pedagogical practiceФ term are analyzed in the process of establishing this category in historical perspective. This term is examined in terms of philosophy, sociology, pedagogy and musical pedagogy as its essential part.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського