РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418624<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вітюк В. 
Дослідно-експериментальна робота як фактор професійного розвитку педагогів / В. Вітюк // Пед. пошук. - 2011. - № 1. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено важливість дослідно-експериментальної роботи у навчальному закладі з перевірки результативності й можливості застосування освітніх інновацій. Розкрито методи та шляхи професійного розвитку педагогів. Визначено загальну спрямованість особистості педагога. Наведено ряд вимог, які висувають до професіоналізації вчителя, серед яких володіння науково-методологічними основами зі свого предмета, готовність до підготовки методичного забезпечення навчального процесу; володіння найновішою інформацією із психолого-педагогічних наук тощо. Констатовано, що розвиток особистості фахівця відбувається за умов постійного перетворення, яке передбачає внутрішню активність, що дозволяє вийти за межі встановлених стандартів особистої та суспільної необхідності, реалізувати своє розуміння змісту, призначення власної діяльності.

Освещена важность опытно-экспериментальной работы в учебном заведении по проверке результативности и возможности применения образовательных инноваций. Раскрыты методы и пути профессионального развития педагогов. Определена общая направленность личности педагога. Представлен ряд требований, которые предъявляют к профессионализации учителя, среди которых владение научно-методологическими основами по своему предмету, готовность к подготовке методического обеспечения учебного процесса; владение новейшей информацией по психолого-педагогическим наукам и др. Констатировано, что развитие личности специалиста происходит в условиях постоянного преобразования, которое предполагает внутреннюю активность, что позволяет выйти за пределы установленных стандартов личной и общественной необходимости, реализовать свое понимание содержания, назначения собственной деятельности.

Нighlighting the importance of experimental work in an educational institution to verify the effectiveness and applicability of educational innovation. Discloses methods and ways of professional development of teachers. Determined by the overall thrust of the individual teacher. A series of requirements that apply of teachers, including ownership of the scientific and methodological foundations of their subject, willing to prepare methodological support of educational process; possession of the latest information on psychological and pedagogical sciences and other generalizations that personal development is a specialist in conditions of constant transformation, which involves internal activity, that allows to go beyond the established standards of personal and social necessity, to exercise their understanding of the content, purpose of their own activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського