РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418632<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ростовська В. І. 
Зв'язок результативності навчального процесу загальноосвітнього навчального закладу та професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / В. І. Ростовська // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 60-63. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної компетентності керівників навчальних закладів та їх заступників. Зазначено, що під професійною компетентністю розуміється коло питань, у яких суб'єкт володіє пізнаннями, досвідом і сукупність яких відображає соціально-професійний статус і професійну кваліфікацію, а також особові, індивідуальні здібності або якості, що забезпечують можливість реалізації певної професійної діяльності. Проведено теоретичний аналіз сутності навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі. Розкрито сучасний навчально-виховний процес як дидактичну систему, яка являє собою єдність взаємопов'язаних елементів: цільового, змістового, діяльнісного і результативного. Визначено сутнісну структуру навчально-виховного процесу.

Рассмотрена проблема профессиональной компетентности руководителей учебных заведений и их заместителей. Указано, что под профессиональной компетентностью понимается круг вопросов, в которых субъект обладает познаниями, опытом и совокупность которых отражает социально-профессиональный статус и профессиональную квалификацию, а также личные, индивидуальные способности или качества, обеспечивающие возможность реализации определенной профессиональной деятельности. Проведен теоретический анализ сущности учебно-воспитательного процесса в общеобразовательном учебном заведении. Раскрыт современный учебно-воспитательный процесс как дидактическая система, которая представляет собой единство взаимосвязанных элементов: целевого, содержательного, деятельностного и результативного. Определена сущностная структура учебно-воспитательного процесса.

The problem of professional competence of school heads and their deputies. It is pointed out that under the professional competence refers to a range of issues in which the subject has knowledge, experience and the totality of which reflects the socio-professional status and professional qualifications, as well as some personal, individual characteristics (ability) or quality to ensure the feasibility of certain professional activities. The theoretical analysis of the essence of the educational process in mainstream education. Book explains the modern educational process as a didactic system, which represents the unity of interrelated elements: trust, meaningful, activity and effective. Determined the intrinsic structure of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського