РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418646<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вічалковська Н. К. 
Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи / Н. К. Вічалковська, О. Є. Іваношко, В. Ю. Коляно // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 69-72. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено становлення особистості школяра в процесі інтегрованого навчання на базі ЗОШ № 20 м. Луцьк. Відзначено, що методологічною основою дослідження є Концепція спеціальної освіти дітей з особливостями фізичного розвитку. Визначено специфічні проблеми дітей з особливими потребами в інклюзивному навчанні за умов середньої загальноосвітньої школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено виховний та особистісно-розвивальний потенціал інтегрованого підходу до навчання, психолого-педагогічні умови та засоби їх реалізації у процесі інклюзії. Вміщено результати експерименту: зміцнення психічного, фізичного, морального здоров'я дітей, підвищення професійної майстерності педагогів, позитивні зміни у ставленні учнів до дітей-інвалідів.

Исследовано становление личности школьника в процессе интегрированного обучения на базе СОШ № 20 г. Луцк. Отмечено, что методологической основой исследования является Концепция специального образования детей с особенностями физического развития. Определены специфические проблемы детей с особыми потребностями в инклюзивном обучении в условиях средней общеобразовательной школы. Теоретически обоснована и экспериментально внедрен воспитательный и личностно-развивающий потенциал интегрированного подхода к обучению, психолого-педагогические условия и средства их реализации в процессе инклюзии. Приведены результаты эксперимента: укрепление психического, физического, нравственного здоровья детей, повышение профессионального мастерства педагогов, позитивные изменения в отношении учащихся к детям-инвалидам.

Investigated the formation of the schoolboy in the process of integrated education based on secondary school № 20 in Lutsk. Noted that the methodological basis of the research concept of special education of children with physical disabilities. Identified specific issues for children with special needs in inclusive education in secondary school. Theoretically substantiated and experimentally observed educational and personal-developing potential of an integrated approach to learning, psycho-pedagogical conditions and means to implement them in the process of inclusion. Placed the results of the experiment: the promotion of mental, physical and moral health of children, professional development of teachers, positive changes in students' attitudes towards children with disabilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського