РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418649<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зубаль Н. Г. 
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб реалізації особистісно зорієнтованого навчання / Н. Г. Зубаль, О. О. Ковальчук, Н. С. Луцюк, О. М. Собчук // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 13-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Узагальнено досвід педагогічного колективу Луцької гімназії № 21 імені М. Кравчука з реалізації особистісно зорієнтованого навчання і виховання шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у процес вивчення шкільних предметів. Окреслено проблеми, які виникають у педагогічній практиці вчителів та шляхи їх подолання. Зосереджено увагу на організаційно-діагностичному та практичному етапах дослідно-експериментальної роботи з означеної теми. За результатами першого етапу з'ясовано, що за допомогою ІКТ розширюється світогляд та коло друзів, робота з комп'ютером здійснює позитивний вплив як на особистісну, так і пізнавальну сферу учнів основної школи. Доведено, що для вчителів різних дисциплін пріоритетними є різні можливості комп'ютера. Виділено переваги ІКТ як інноваційної технології для реалізації особистісно зорієнтованого навчання. Розкрито результати практичного етапу, на якому відбулося послідовне вирішення всіх завдань експерименту, постійне відстеження його динаміки (проведення комплексного моніторингу освітньої системи гімназії) з метою розробки методики та технології роботи з програмним забезпеченням навчального призначення щодо його використання під час вивчення різних навчальних дисциплін.

Обобщен опыт педагогического коллектива Луцкой гимназии № 21 им. М. Кравчука по реализации личностно ориентированного обучения и воспитания путем внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в процесс изучения школьных предметов. Очерчены проблемы, возникающие в педагогической практике учителей и пути их преодоления. Сосредоточено внимание на организационно-диагностическом и практическом этапах опытно-экспериментальной работы по обозначенной теме. По результатам первого этапа выяснено, что с помощью ИКТ расширяется кругозор и круг друзей, работа с компьютером оказывает положительное влияние как на личностную, так и познавательную сферу учащихся основной школы. Доказано, что для учителей разных дисциплин приоритетными являются различные возможности компьютера. Выделены преимущества ИКТ как инновационной технологии для реализации личностно ориентированного обучения. Раскрыты результаты практического этапа, на котором произошло последовательное решение всех задач эксперимента, постоянное отслеживание их динамики (проведение комплексного мониторинга образовательной системы гимназии) с целью разработки методики и технологии работы с программным обеспечением учебного назначения по его использованию при изучении различных учебных дисциплин.

The main peculiarities of implementation of informative and communicative technologies into the process of teaching of school subjects based on personality oriented approach are described in the article. Some problems that appear in teachers' work in the process of application of information technology devices are also highlighted in it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського