РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418670<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кот Н. М. 
Обдарована дитина у сучасній школі / Н. М. Кот // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 72-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано результати соціологічного дослідження "Обдарована дитина в сучасній школі", проведеного соціологічною лабораторією Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти протягом 2008 - 2010 рр. у навчальних закладах області. Виявлені проблеми освітніх установ із розвитку обдарованих школярів (ОШ) розділено на підгрупи (нормативно-правове забезпечення, особливості підготовки вчителя, формування сприятливого середовища, самооцінка обдарованих учнів, їх життєві пріоритети). Зазначено, що 90 % опитаних директорів шкіл вважають, що кадровий склад очолюваного ними навчального закладу забезпечує ефективний розвиток ОШ. Виділено суб'єктивні та об'єктивні труднощі, які виникають в процесі роботи з ОШ: відсутнє фінансування програм "Обдарованість", діти перевантажені, слабкою є матеріальна база, низька заробітна плата вчителів, не передбачено забезпечення додатковими годинами вчителів, що працюють з обдарованими дітьми, бракує методичної літератури тощо. Результати деяких опитувань подано на діаграмах.

Проанализированы результаты социологического исследования "Одаренный ребенок в современной школе", проведенного социологической лабораторией Волынского института последипломного педагогического образования в течение 2008 - 2010 гг. в учебных заведениях области. Выявленные проблемы образовательных учреждений по развитию одаренных школьников (ОШ) разделены на подгруппы (нормативно-правовое обеспечение, особенности подготовки учителя, формирование благоприятной среды, самооценка одаренных учащихся, их жизненные приоритеты). Указано, что 90 % опрошенных директоров школ считают, что кадровый состав возглавляемого ими учебного заведения обеспечивает эффективное развитие ОШ. Выделены субъективные и объективные трудности, возникающие в процессе работы с ОШ: отсутствует финансирование программ "Одаренность", дети перегружены, слабой является материальная база, низкая заработная плата учителей, не предусмотрено обеспечение дополнительными часами учителей, работающих с одаренными детьми, не хватает методической литературы и т.д. Результаты некоторых опросов представлены в виде диаграмм.

The sociological research materials УGifted child at modern schoolФ are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського