Кот Н. М. Обдарована дитина у сучасній школі / Н. М. Кот // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 72-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Проаналізовано результати соціологічного дослідження "Обдарована дитина в сучасній школі", проведеного соціологічною лабораторією Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти протягом 2008 - 2010 рр. у навчальних закладах області. Виявлені проблеми освітніх установ із розвитку обдарованих школярів (ОШ) розділено на підгрупи (нормативно-правове забезпечення, особливості підготовки вчителя, формування сприятливого середовища, самооцінка обдарованих учнів, їх життєві пріоритети). Зазначено, що 90 % опитаних директорів шкіл вважають, що кадровий склад очолюваного ними навчального закладу забезпечує ефективний розвиток ОШ. Виділено суб'єктивні та об'єктивні труднощі, які виникають в процесі роботи з ОШ: відсутнє фінансування програм "Обдарованість", діти перевантажені, слабкою є матеріальна база, низька заробітна плата вчителів, не передбачено забезпечення додатковими годинами вчителів, що працюють з обдарованими дітьми, бракує методичної літератури тощо. Результати деяких опитувань подано на діаграмах. Проанализированы результаты социологического исследования "Одаренный ребенок в современной школе", проведенного социологической лабораторией Волынского института последипломного педагогического образования в течение 2008 - 2010 гг. в учебных заведениях области. Выявленные проблемы образовательных учреждений по развитию одаренных школьников (ОШ) разделены на подгруппы (нормативно-правовое обеспечение, особенности подготовки учителя, формирование благоприятной среды, самооценка одаренных учащихся, их жизненные приоритеты). Указано, что 90 % опрошенных директоров школ считают, что кадровый состав возглавляемого ими учебного заведения обеспечивает эффективное развитие ОШ. Выделены субъективные и объективные трудности, возникающие в процессе работы с ОШ: отсутствует финансирование программ "Одаренность", дети перегружены, слабой является материальная база, низкая заработная плата учителей, не предусмотрено обеспечение дополнительными часами учителей, работающих с одаренными детьми, не хватает методической литературы и т.д. Результаты некоторых опросов представлены в виде диаграмм. The sociological research materials УGifted child at modern schoolФ are analyzed in the article. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*421.253
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|