Ткачук Н. М. Організаційні моделі профільного навчання в сільській школі як предмет дослідно-експериментальної роботи / Н. М. Ткачук // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито досвід роботи експериментальних навчальних закладів щодо організації профільного навчання (ПН) відповідно до умов функціонування. Обгрунтовано доцільність запровадження варіативних моделей профільного навчання в сільських загальноосвітніх школах. Виділено чинники, що впливають на організацію ПН у загальноосвітній школі сільської місцевості. Висвітлено хід дослідно-експериментального дослідження, результати якого відкрили цілісну картину процесу впровадження ПН, дозволили структурувати проблеми організації профільного навчання за різними моделями. Підсумовано, що реалізація ПН передбачає якісну допрофільну підготовку, активізацію розробки теоретичних і практичних аспектів проблеми професійного самовизначення молоді, а обов'язковим компонентом впровадження ПН є залучення громадськості, батьків та інформування їх щодо модернізації вітчизняної освіти тощо. Для подальших досліджень запропоновано визначення педагогічних умов формування ключових компетенцій учнів профільних шкіл, підготовки вчителів до роботи в умовах профільної школи. На схемі наведено моделі організації ПН за умов сільської школи, запровадження профільного навчання у школах округу, управлінської взаємодії між навчальними закладами району та міським МНВК, структуру профілізації за умов НВК. Раскрыт опыт работы экспериментальных учебных заведений по организации профильного обучения (ПО) в соответствии с условиями функционирования. Обоснована целесообразность введения вариативных моделей профильного обучения в сельских общеобразовательных школах. Выделены факторы, влияющие на организацию ПО в общеобразовательной школе сельской местности. Освещен ход опытно-экспериментального исследования, результаты которого открыли целостную картину процесса внедрения ПО, позволили структурировать проблемы организации профильного обучения по разным моделям. Подытожено, что реализация ПО предполагает качественную допрофильную подготовку, активизацию разработки теоретических и практических аспектов проблемы профессионального самоопределения молодежи, а обязательным компонентом внедрения ПО является привлечение общественности, родителей и информирования их о модернизации отечественного образования и т.п. Для дальнейших исследований предложено определение педагогических условий формирования ключевых компетенций учащихся профильных школ, подготовки учителей к работе в условиях профильной школы. Модели организации ПО в условиях сельской школы, введения профильного обучения в школах округа, управленческого взаимодействия между учебными заведениями района игородским МНВК, структура профилирования в условиях УВК показаны в виде схем. The article explores some aspects of the results of research and experimental work at rural schools concerning introduction the major education after variant models. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|