РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418673<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткачук Н. М. 
Організаційні моделі профільного навчання в сільській школі як предмет дослідно-експериментальної роботи / Н. М. Ткачук // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито досвід роботи експериментальних навчальних закладів щодо організації профільного навчання (ПН) відповідно до умов функціонування. Обгрунтовано доцільність запровадження варіативних моделей профільного навчання в сільських загальноосвітніх школах. Виділено чинники, що впливають на організацію ПН у загальноосвітній школі сільської місцевості. Висвітлено хід дослідно-експериментального дослідження, результати якого відкрили цілісну картину процесу впровадження ПН, дозволили структурувати проблеми організації профільного навчання за різними моделями. Підсумовано, що реалізація ПН передбачає якісну допрофільну підготовку, активізацію розробки теоретичних і практичних аспектів проблеми професійного самовизначення молоді, а обов'язковим компонентом впровадження ПН є залучення громадськості, батьків та інформування їх щодо модернізації вітчизняної освіти тощо. Для подальших досліджень запропоновано визначення педагогічних умов формування ключових компетенцій учнів профільних шкіл, підготовки вчителів до роботи в умовах профільної школи. На схемі наведено моделі організації ПН за умов сільської школи, запровадження профільного навчання у школах округу, управлінської взаємодії між навчальними закладами району та міським МНВК, структуру профілізації за умов НВК.

Раскрыт опыт работы экспериментальных учебных заведений по организации профильного обучения (ПО) в соответствии с условиями функционирования. Обоснована целесообразность введения вариативных моделей профильного обучения в сельских общеобразовательных школах. Выделены факторы, влияющие на организацию ПО в общеобразовательной школе сельской местности. Освещен ход опытно-экспериментального исследования, результаты которого открыли целостную картину процесса внедрения ПО, позволили структурировать проблемы организации профильного обучения по разным моделям. Подытожено, что реализация ПО предполагает качественную допрофильную подготовку, активизацию разработки теоретических и практических аспектов проблемы профессионального самоопределения молодежи, а обязательным компонентом внедрения ПО является привлечение общественности, родителей и информирования их о модернизации отечественного образования и т.п. Для дальнейших исследований предложено определение педагогических условий формирования ключевых компетенций учащихся профильных школ, подготовки учителей к работе в условиях профильной школы. Модели организации ПО в условиях сельской школы, введения профильного обучения в школах округа, управленческого взаимодействия между учебными заведениями района игородским МНВК, структура профилирования в условиях УВК показаны в виде схем.

The article explores some aspects of the results of research and experimental work at rural schools concerning introduction the major education after variant models.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.203.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського