РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418677<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Томаченко О. 
Організація навчально-виховного процесу в окремих навчальних закладах Волинської губернії другої половини ХІХ - початку ХХ століть / О. Томаченко // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 72-74. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено навчально-виховні процеси (НВП) у Волинській губернії після запровадження реформ освіти у 1960-х та 1970-х рр. Актуальність теми аргументовано тим, що для розвитку школи необхідно оцінювати минуле та перспективи майбутнього. Відзначено боротьбу за те, якою мовою повинно відбуватися навчання дітей та які предмети будуть викладатись у школах. Зазначено, що на Волині за переписом 1897 р. писемне населення становило 17,2 % загальної кількості, що церковнопарафіяльні школи, яких була більшість, не повною мірою справлялися із своїми завданнями, хоча намагалися органічно поєднати владу державну і духовну, відповідати інтересам імперії та релігійним потребам народу. НВП у гімназіях розглянуто на прикладі Луцької чоловічої гімназії, де у початкових класах викладалися Закон Божий, чистопис, співи, гімнастика, у наступних додавалися французька та німецька мови, математика. Описано стан навчання у реальних училищах. У результаті дослідження встановлено, що на Волині основними центрами, де створювалися навчальні заклади, були міста Луцьк, Ковель, Острог, Житомир, Новоград-Волинськ, Рівне, Володимир-Волинськ та ін., у яких існувало декілька видів навчальних закладів (церковнопараіфіяльні школи, початкові та реальні училища, державні й приватні гімназії тощо), вирізнено три етапи розвитку освіти (створення і розширення початкових навчальних закладів, відкриття середніх навчальних закладів, розширення середньої та початкової спеціальної освіти).

Освещены учебно-воспитательные процессы (НВП) в Волынской губернии после введения реформ образования в 1860-х и 1870-х гг. Актуальность темы аргументирована тем, что для развития школы необходимо оценивать прошлое и перспективы будущего. Указано на государственные и частные гимназии и т.п.), различены три этапа развития образования (создание и расширение начальных учебных заведений, открытие средних учебных заведений, расширение среднего и начального специального образования).

Are illuminated the educational process (EP) in the Volyn province after the introduction of education reforms in the 1860 and 1870. Background argued that, for the development of schools is necessary to assess the past and prospects for the future. Indicated on the struggle for the language education of children should happen and what subjects will be taught in schools. It is noted that in Volhyn in the 1897 census the population was literate 17,2 % of the total, that church and parochial schools, which were in the majority, are not fully cope with their tasks, although they have traced the desire organically combine the power of the state and the spiritual, matching the interests of the empire and the religious needs of the people. ЕP in the high schools represented by the example of Lutsk gymnasium, where the primary grades were taught God's Law, calligraphy, singing, gymnastics, the following were added French and German languages, mathematics. The state of learning in real schools. The study of Volyn province in this period found that the main centers where established institutions have been city of Lutsk, Kovel, Ostrog, Zhitomir, Novograd-Volyn, Rivne, Vladimir-Volyn, and others in which there were several types of institutions (parish schools, primary schools and real, public and private school, etc.), distinguished three stages of educational development (creation and expansion of primary education, the opening of secondary schools, expansion of secondary and elementary special education).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського