РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вознюк В. С. 
Особливості формування іміджу школи / В. С. Вознюк // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 6-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до формування іміджу української школи. Виокремлено основні завдання вирішення проблеми створення власного іміджу школи: виділення ціннісних, відмінних ознак навчального закладу; об'єднання цих ознак у цілісну систему - певний образ закладу, що надаватиме йому індивідуальних рис, вирізнятиме його з-поміж інших; висвітлення цього образу. Окреслено групи та підгрупи ціннісних ознак іміджу школи. Наголошено, що імідж школи найбільше залежить від інструментальної групи ціннісних ознак, так як вона найбільшою мірою здатна окреслити шляхи досягнення цілей. Охарактеризовано імідж школи як складну багатофакторну різнорівневу систему, яка складається з двох субсистем: матеріалізований імідж і нематеріалізований, (який ще можна назвати духовно-моральним). Зосереджено увагу на використанні "public relations" (зв'язки з громадськістю) у досягненні нової якості навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі, створенні привабливого образу закладу.

Рассмотрены современные подходы к формированию имиджа украинской школы, его типы и основные принципы. Выделены основные задачи решения проблемы создания собственного имиджа школы: выделение ценностных, отличительных признаков учебного заведения; объединение этих признаков в целостную систему - определенный образ учреждения, который придает ему индивидуальные черты, отличает его от других; освещение этого образа. Очерчены группы и подгруппы ценностных признаков имиджа школы. Отмечено, что имидж школы больше всего зависит от инструментальной группы ценностных признаков, так как она в наибольшей степени способна определить пути достижения целей. Дана характеристика имиджа школы как сложной многофакторной разноуровневой системы, состоящей из двух субсистем: материализованный имидж и нематериализованный, (который еще можно назвать духовно-нравственным). Сосредоточено внимание на использовании "public relations" (связи с общественностью) в достижении нового качества учебно-воспитательного процесса в общеобразовательной школе, создании привлекательного образа заведения.

The modern approaches to forming of the school image, its types, the basic principles and valued signs are considered. The ways of "public relations" use are outlined in achievement of a new quality of the educational process at secondary school, creation of an attractive image of the establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського