РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418691<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вітюк В. В. 
Підготовка педагога в умовах інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / В. В. Вітюк // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 8-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено проблему безперервного підвищення кваліфікації педагогів як процесу систематичного оновлення професійної компетентності працівника освіти, зумовленого динамікою розвитку суспільства, освіти та потребами, що випливають із особистого досвіду і специфіки діяльності педагога. Виокремлено вимоги до процесу управління інноваційною діяльністю педагога й андрагогічні принципи навчання. Зазначено, що завдання андрагогічного навчання полягає не в тому, щоб відмінити чи замінити педагогічну модель навчання, а в тому, аби відповідно до розвитку особистості, накопичення життєвого досвіду ширше застосовувати у навчання андрагогічні принципи. Увагу акцентовано на активних методах навчання у професійному розвитку педагогів (метод рефлексії, портфоліо вчителя, професійна спільнота, що навчається, написання професійних публікацій). Висвітлено напрями роботи Волинського ІППО (організація гнучкої системи безперервної освіти педагогічних кадрів, формування нового змісту та використання активних методів у навчальному процесі курсів підвищення кваліфікації, запровадження ІКТ, розвиток психологічної культури вчителя, готовності мобільно й адекватно реагувати на зміни освітньої ситуації тощо).

Освещена проблема непрерывного повышения квалификации педагогов как процесса систематического обновления профессиональной компетентности работника образования, обусловленного динамикой развития общества, образования и потребностями, исходящими из личного опыта и специфики деятельности педагога. Выделены требования к процессу управления инновационной деятельностью педагога и андрагогические принципы обучения. Отмечено, что задача педагогического обучения состоит не в том, чтобы отменить или заменить педагогическую модель обучения, а в том, чтобы в соответствии с развитием личности, накоплением жизненного опыта шире применять в обучении андрагогические принципы. Внимание акцентировано на активных методах обучения в профессиональном развитии педагогов (метод рефлексии, портфолио учителя, профессиональное обучающееся сообщество, написание профессиональных публикаций). Представлены направления работы Волынского ИППО (организация гибкой системы непрерывного образования педагогических кадров, формирование нового содержания активных методов в учебном процессе курсов повышения квалификации, введение ИКТ, развитие психологической культуры учителя, готовности мобильно и адекватно реагировать на изменения образовательной ситуации и т.п.).

The article deals with aspects of preparation of teacher in the conditions of innovative development of postgraduate education. Attention is accented on the importance of continuous adult education as a mean of advanced training of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського