РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418692<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайлова Л. 
Підготовка студентів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 63-65. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано професійно-мовленнєву підготовку майбутніх вихователів (МВ) ДНЗ та наведено результати експериментального навчання на базі Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського, до якого було залучено 220 студентів. Мовну компетенцію визначено як інтегральне явище, що охоплює низку спеціальних здібностей, знань, умінь, навичок, стратегій і тактик мовленнєвої діяльності за конкретних умов спілкування, а професійно-мовленнєву готовність МВ - як сукупність лінгвістичних і лінгводидактичних знань, умінь, навичок, що визначають професійно-мовленнєву та комунікативну спрямованість вихователя: нормативність, виразність, образність його мовлення. Зазначено, що педагогічними умовами організації експериментального навчання є: занурення МВ в активну мовленнєву діяльність, забезпечення міжпредметних зв'язків у викладанні фахових дисциплін, стимулювання оцінно-контрольних дій МВ тощо.

Проанализирована профессионально-речевая подготовка будущих воспитателей (БВ) ДУЗ и представлены результаты экспериментального обучения на базе Южноукраинского государственного педагогического университета им. К. Д. Ушинского, к которому были привлечены 220 студентов. Языковая компетенция определена как интегральное явление, охватывающее ряд специальных способностей, знаний, умений, навыков, стратегий и тактик речевой деятельности в конкретных условиях общения, а профессионально-речевая готовность БВЦ как совокупность лингвистических и лингводидактических знаний, умений, навыков, определяющих профессионально-речевую и коммуникативную направленность воспитателя: нормативность, выразительность, образность его речи. Указано, что педагогическими условиями организации экспериментального обучения выступили: погружение БВ в активную речевую деятельность, обеспечение межпредметных связей в преподавании профессиональных дисциплин, стимулирования оценочно-контрольных действий БВ и т.д.

We analyzed professional training of future teachers (FT) of pre-school and the results of a pilot study on the basis Yuzhnoukrayinsk State Pedagogical University. Ushinsky, which brought 220 students. Language competence is defined as an integral phenomenon, embracing a number of special abilities, knowledge, skills, strategies and tactics of verbal activity in specific contexts of communication, and professional verbal commitment FT Ц as a combination of linguistic and linguistic-didactic knowledgeskills, vocational-defining speech and communicative orientation educator: normative, expressiveness, the imagery of his speech. It is indicated that the teaching conditions of the organization of the pilot study were: immersion of FT in the active voice activities, ensuring inter-subject relationship in the teaching of professional disciplines, encouraging an assessment and monitoring activities of FT, etc. Conclude that the results obtained attest to the positive impact of this experimental procedure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33 + Ч489.518.1 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського