РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418701<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марчук С. С. 
Проблеми всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / С. С. Марчук // Пед. пошук. - 2011. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено психолого-педагогічний аналіз проблеми формування гармонійно розвиненої особистості у творчій спадщині К. Д. Ушинського. Висвітлено позицію видатного педагога стосовно використання принципу народності виховання у розвитку системи освіти. Детально розглянуто основні положення концепції вченого щодо всебічного розвитку та формування гармонійно розвиненої особистості школяра: гуманістичний підхід у вихованні, роль "основних вихователів" у гармонійному розвитку особистості (навчання, праця, гра, природа, життя, релігія), пріоритети морального виховання у всебічному розвитку особистості, формування естетичної культури школяра, фізичне виховання як необхідна умова розвитку особистості. Наголошено, що цілісна наукова система всебічного розвитку особистості школяра, яка наведена у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського, має велике значення для формування професійного педагогічного світогляду та менталітету сучасного педагога.

Осуществлен психолого-педагогический анализ проблемы формирования гармонично развитой личности в творческом наследии К. Д. Ушинского. Освещена позиция выдающегося педагога относительно использования принципа народности воспитания в развитии системы образования. Детально рассмотрены основные положения концепции ученого по всестороннему развитию и формированию гармонично развитой личности школьника: гуманистический подход в воспитании, роль "основных воспитателей" в гармоничном развитии личности (обучение, труд, игра, природа, жизнь, религия), приоритеты нравственного воспитания во всестороннем развитии личности, формирование эстетической культуры школьника, физическое воспитание как необходимое условие развития личности. Отмечено, что целостная научная система всестороннего развития личности школьника, представленная в педагогическом наследии К. Д. Ушинского, имеет большое значение для формирования профессионального педагогического мировоззрения и менталитета современного педагога.

The psychological and pedagogical analysis of harmoniously developed personality in the scientific inheritance of K. D. Ushynskyi is carried out. The conceptual positions of K. D. Ushynskyi in relation to the comprehensive development and forming of harmoniously developed personality are exposed. The role of the principles of nationality and humanism in bringing up a pupil in the pedagogies of K. D. Ushynskyi is found out.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського