Радчук Л. О. Роль дискусійних видів діяльності у підвищенні рівня навчальних досягнень учнів з історії / Л. О. Радчук // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розкрито історичні традиції дискусійних видів діяльності від часів Стародавньої Греції, Стародавньої Індії, китайських філософів, на українських землях ХVI - XVII ст. - до перших спроб використання дискусій у навчанні на початку ХХ ст. Охарактеризовано основні етапи проведення дискусій (підготовчий етап, початок, обговорення, завершення дискусії та підсумковий етап), подано їх класифікацію (за принципом: структуровані, ігрового моделювання, проектні; за формою: командні, групові, парні) та основні функції (розвивальна, дискусії стимулюють пізнавальний інтерес учня, розширюють кругозір учнів, сприяють оволодінню новими знаннями, громадянському вихованню тощо). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Т. р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|