РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418715<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Радчук Л. О. 
Роль дискусійних видів діяльності у підвищенні рівня навчальних досягнень учнів з історії / Л. О. Радчук // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито історичні традиції дискусійних видів діяльності від часів Стародавньої Греції, Стародавньої Індії, китайських філософів, на українських землях ХVI - XVII ст. - до перших спроб використання дискусій у навчанні на початку ХХ ст. Охарактеризовано основні етапи проведення дискусій (підготовчий етап, початок, обговорення, завершення дискусії та підсумковий етап), подано їх класифікацію (за принципом: структуровані, ігрового моделювання, проектні; за формою: командні, групові, парні) та основні функції (розвивальна, дискусії стимулюють пізнавальний інтерес учня, розширюють кругозір учнів, сприяють оволодінню новими знаннями, громадянському вихованню тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14 + Т. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського