РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418740<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іванців М. 
Сучасні технології ефективного ознайомлення з новим матеріалом у початковій школі / М. Іванців // Пед. пошук. - 2011. - № 1. - С. 15-17. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виділено основні етапи ознайомлення з новим математичним матеріалом у початковій школі з точки зору ефективності навчання. Показано логіку взаємозв'язків між ними. Визначено ефективність впливу актуалізації опорних знань, умінь, навичок на засвоєння нових математичних знань молодшими школярами. Описано методику проведення кожного етапу уроку. Зазначено, що актуалізація опорних знань, умінь і навичок як етап уроку систематизує логіку раніше вивченого матеріалу, а, отже, розвиває логічне мислення молодших школярів.

Выделены основные этапы ознакомления с новым математическим материалом в начальной школе с точки зрения эффективности обучения. Показано логику взаимосвязей между ними. Определена эффективность влияния актуализации опорных знаний, умений, навыков на усвоение новых математических знаний младшими школьниками. Описана методика проведения каждого этапа урока. Указано, что актуализация опорных знаний, умений и навыков как этап урока систематизирует логику ранее изученного материала, а, следовательно, развивает логическое мышление младших школьников.

The basic stages of familiarization with new mathematical material in an elementary school in terms of learning efficiency. Displaying the logic of the relationships between them. The efficiency of the influence of mainstream support the knowledge, skills, experience in the acquisition of new mathematical knowledge of primary school children. A technique for each stage of the lesson. Stated that the actualization of supporting knowledge and skills as a stage of the lesson organizes the logic of the previously studied material, and, consequently, develops logical thinking of younger schoolchildren.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського