РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418742<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Капітан О. 
Теоретичні аспекти дослідження проблеми формування свідомої дисципліни учнів початкової школи / О. Капітан // Пед. пошук. - 2009. - № 3. - С. 64-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто пріоритетне завдання розвитку освіти - формування особистості з демократичним світоглядом, відчуттям потреби та вмінням жити в громадянському суспільстві. Розкрито суть понять "дисципліна", "шкільна дисципліна", "дисциплінованість". З'ясовано основні показники, що характеризують дисциплінованість учнів початкової школи. Стверджено, що формування свідомої дисципліни школярів - одна з фундаментальних проблем етики, філософії, педагогіки та психології. Охарактеризовано дисципліновану людину, яка завжди, за усіх умов зуміє вибрати правильну поведінку, найкориснішу для суспільства, і знайде в собі твердість продовжувати таку поведінку, незважаючи ні на які труднощі та неприємності.

Рассмотрена приоритетная задача развития образования - формирование личности с демократическим мировоззрением, ощущением потребности и умением жить в гражданском обществе. Раскрыта суть понятий "дисциплина", "школьная дисциплина", "дисциплинированность". Выяснены основные показатели, характеризующие дисциплинированность учащихся начальной школы. Подтверждено, что формирование сознательной дисциплины школьников - одна из фундаментальных проблем этики, философии, педагогики и психологии. Охарактеризован дисциплинированный человек, который всегда, во всяких условиях сумеет выбрать правильное поведение, полезное для общества, и найдет в себе твердость продолжать такое поведение, несмотря ни на какие трудности и неприятности.

There are considered a priority of educational development - the formation of personality with a democratic outlook, a sense of need and ability to live in civil society. Is described the essence of the concepts of "discipline", "school discipline", "discipline". Elucidated the main indicators that characterize the discipline of pupils in primary schools. It is confirmed that the formation of conscious discipline pupils - one of the fundamental problems of ethics, philosophy, pedagogy and psychology.We characterize a disciplined person who always, in all circumstances be able to choose the correct behaviour, useful for society, and will have the strength to continue this behaviour, no matter what difficulties and troubles. Accentuated the ability ofthe teacher of initial classes to send the child to the realization that the behaviour and attitudes to learning - not only its own business, her duty as a citizen - in good faith to learn about behaving, do the right things and keep others from unworthyacts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.23 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського