РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418765<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фаст О. Л. 
Формування професійної мобільності майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / О. Л. Фаст // Пед. пошук. - 2008. - № 4. - С. 70-72. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо вирішення суперечності між необхідністю підготовки творчої особистості сучасного вчителя та інерційною системою педагогічної освіти, що склалася шляхом розробки нових принципів, змісту і технологій навчання. Розкрито проблему пошуку шляхів формування професійної мобільності майбутніх учителів у процесі їхньої професійної підготовки. Визначено професійну мобільність майбутніх учителів як інтегровану якість особистості, що виявляється у здатності успішно адаптуватись до швидкозмінних умов професійної діяльності, вмінні ефективно використовувати систему узагальнених професійних прийомів для виконання будь-яких завдань, володінні високим рівнем узагальнених професійних знань. Подано структуру професійної мобільності майбутніх учителів. Охарактеризовано компоненти цієї якості: психологічний, педагогічний та соціальний. Обгрунтовано педагогічні умови, які сприяють формуванню професійної мобільності майбутніх учителів.

Рассмотрен вопрос относительно решения противоречия между необходимостью подготовки творческой личности современного учителя и инерционной системой педагогического образования, сложившейся путем разработки новых принципов, содержания и технологий обучения. Раскрыта проблема поиска путей формирования профессиональной мобильности будущих учителей в процессе их профессиональной подготовки. Определена профессиональная мобильность будущих учителей как интегрированное качество личности, проявляющееся в способности успешно адаптироваться к быстроменяющимся условиям профессиональной деятельности, умении эффективно использовать систему обобщенных профессиональных приемов для выполнения любых задач, владении высоким уровнем обобщенных профессиональных знаний и т.п. Подано структуру профессиональной мобильности будущих учителей. Охарактеризованы три компонента этого качества: психологический, педагогический и социальный. Обоснованы педагогические условия, способствующие формированию профессиональной мобильносThe question concerning the decision of the contradiction between the need to prepare a creative person modern teacher and inertial system of teacher education, established through the development of new principles, content and technology education. Solution to the problem finding ways to establish a professional mobility of future teachers in their training. Determined the occupational mobility of future teachers as an integrated quality of the individual, manifesting itself in the ability to successfully adapt to rapidly changing conditions of professional activity, the ability to effectively use the system of generalized professional techniques to perform any tasks, the possession of a high level of generalized skills, etc. Filed structure of occupational mobility of future teachers. We characterize the three components of this quality: psychological, pedagogical and social. The pedagogical environment conducive to the formation of occupational mobility of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського