РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418772<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дикий О. Ю. 
Упровадження профільного навчання в країнах Західної Європи / О. Ю. Дикий, І. М. Войтович // Пед. пошук. - 2011. - № 4. - С. 3-6. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано основний зміст, структурування, напрямки діяльності профільного навчання в системі освіти Західної Європи. Викладено основні підходи, схему взаємодії навчальних заходів. З’ясовано, що сучасна європейська система обов’язкової та професійної освіти характеризується різноманітністю профілів та можливістю їх вибору. Зафіксовано різні підходи до диференціації навчання: у Франції, Італії профільне навчання ведеться на основі різних типів шкіл (коледж у Франції та середня школа в Італії). У Норвегії, Данії, Швеції використовуються диференційовані програми у структурі єдиної школи. Спостережено, що єдиний навчальний план протягом перших років навчання в різних типах старшої школи та поглиблення в профілі протягом останнього періоду існує в Німеччині, Великій Британії, Бельгії та Австрії.

Проанализированы основное содержание, структурирование, направления деятельности профильного обучения в системе образования Западной Европы. Изложены основные подходы, схема взаимодействия обучающих мероприятий. Выяснено, что современная европейская система обязательного и профессионального образования характеризуется разнообразием профилей и возможностью их выбора. Зафиксированы различные подходы к дифференциации обучения: во Франции, Италии профильное обучение ведется на основе различных типов школ(колледж во Франции и средняя школа в Италии). В Норвегии, Дании, Швеции используются дифференцированные программы в структуре единой школы. Отмечено, что единый учебный план в течение первых лет обучения в разных типах старшей школы и углубленность в профиль в течение последнего периода времени существуют в Германии, Великобритании, Бельгии и Австрии.

Basic maintenance, directions activity of the type teaching in the system of formation of Western Europe it is analyzed. Basic approaches, chart of co-operation of teaching measures, are expounded. It is found out that the modern European system of obligatory and professional education is characterized the variety of types and possibility of their choice. The different going is fixed near differentiation of teaching: in France, Italy the type teaching is conducted on the basis of different types of schools (a college in France and middle school is in Italy). In Norway, Denmark, the differentiated programs are used Sweden in the structure of single school. The unique curriculum during the first years of teaching in the different types of senior school and deepness is traced in a type during the last period of time in Germany, Great Britain, Belgium and Austria.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського