РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418780<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гуменюк М. У. 
Розвиток державно-громадського управління загальноосвітнім навчальним закладом / М. У. Гуменюк // Пед. пошук. - 2011. - № 4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сутність, принципи, ознаки, моделі державно-громадського управління, його нормативно-правову базу. Наголошено, що серед суттєвих складових модернізації освіти є формування соціального партнерства учасників шкільної освіти: вчителів, учнів, їх батьків, оскільки за сучасних умов, зокрема недостатнього державного фінансування навчальних закладів, неможливо обійтися без підтримки батьків, шефської та спонсорської допомоги. Зроблено висновок, що роль громадськості, батьківських комітетів, піклувальних рад загальноосвітніх навчальних закладів є визначальним у державно-громадському управлінні школою.

Рассмотрена сущность, принципы, признаки модели государственного общественного управления, его нормативно-правовую базу. Отмечено, что среди существенных составляющих модернизации образования - формирование социального партнерства участников школьного образования: учителей, учеников, их родителей, поскольку в современных условиях при недостаточном государственном финансировании учебных заведений невозможно обойтись без поддержки родителей, шефской и спонсорской помощи. Сделан вывод, что роль общественности, родительских комитетов, попечительных советов общеобразовательных учебных заведений является определяющий в государственно-общественном управлении школой.

Considered essence, principles, signs of state public case frame, his normative-legal base. It is marked that among the substantial constituents of modernization of education there is forming of social partnership of participants of school education: teachers, students, their parents, as in modern terms at the insufficient state financing of educational establishments it is impossible to do without support of parents, chief and sponsor help. A conclusion is done, that role of public, paternal committees, trustee advices of general educational establishments, there is determining in a state-public management school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського