РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418802<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петрик О. І. 
Використання міжпредметних зв’язків при викладанні предмета «Основи здоров’я» в початковій та загальноосвітній школі / О. І. Петрик, Р. О. Валецька // Пед. пошук. - 2012. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему встановлення міжпредметних зв’язків у ході викладання предмета «Основи здоров’я» в початковій та загальноосвітній школі. Зазначено, що у процесі викладання «Основ здоров’я» реалізація міжпредметних зв’язків дає можливість розширити та поглибити зміст валеологічних понять, раніше сформованих під час вивчення матеріалу з інших предметів з першого до дев’ятого класу, що сприяє кращому розумінню та відповідному рівню засвоєння навчального матеріалу. Зроблено висновок, що встановлення міжпредметних зв’язків у педагогічному процесі сприятиме оптимально організованій системі, стимулюватиме учнів до застосування валеологічних знань у повсякденному житті.

Рассмотрена проблема установления межпредметных связей при преподавании предмета «Основы здоровья» в начальной и общеобразовательной школе. Отмечено, что при преподавании «Основ здоровья» реализация межпредметных связей предоставляет возможность расширить и углубить содержание валеологических понятий, ранее сформированных во время изучения материала по другим предметам с первого по девятый класс, что способствует лучшему пониманию и соответствующему уровню усвоения учебного материала. Сделан вывод,что установление межпредметных связей в педагогическом процессе оптимизирует систему образования, будет стимулировать учеников к использованию валеологических знаний в жизни.

The problem of establishing interdisciplinary connections in the teaching of the subject "Health Basics" in primary and secondary school. It is noted that the teaching of "Health Basics" in the implementation of interdisciplinary connections provides an opportunity to expand and deepen the content Valeologic concepts already formed during the study material of other subjects, from the first to the ninth grade, which is conducive to a better understanding and an appropriate level of learning. It is concluded that the establishment of interdisciplinary connections in the educational process improves the education system, encourage students to use the knowledge Valeologic in life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського