Стадник С. М. Генеза соціально-педагогічної системи удосконалення професійної діяльності вчителів Полтавщини (1865 - 1939 рр.) / С. М. Стадник // Постметодика. - 2008. - № 3. - С. 41-55. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Досліджено історію започаткування та становлення соціально-педагогічної системи професійного зростання народного вчительства Полтавщини (1865 - 1939 рр.) Охарактеризовано діяльність губернських земських установ з організації мережі педагогічних курсів для вчителів Полтавської губернії (1865 - 1919 рр.). Висвітлено діяльність Педагогічного бюро (1905 - 1919 рр.) - першої науково-освітньої установи краю, організатора цілісної системи професійного та національно-патріотичного зростання вчительської спільноти регіону. Проаналізовано становлення та розвиток форм і методів системи перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 1919 - 1939 рр., що передувала створенню на Полтавщині інституту удосконалення вчителів - ІУВ (1939 р.). Освещена история основания и становления социально-педагогической системы профессионального роста народного учительства Полтавской области (1865 - 1939 гг.). Охарактеризована деятельность губернских земских учреждений по организации сети педагогических курсов для учителей Полтавской губернии (1865 - 1919 гг.). Рассмотрена работа Педагогического бюро (1905 - 1919 гг.) - первого научно-образовательного учреждения края, организатора целостной системы профессиональной и национально-патриотической подготовки учителей в регионе. Проанализирован процесс становления и развития форм и методов системы переподготовки и повышения квалификации педагогических работников в 1919 - 1939 гг., которая предшествовала созданию в Полтавском регионе института усовершенствования учителей - ИУУ (1939 г.) Theme of this paper is about establishment and formation of the social and pedagogical system of professional development of teachers in Poltava region (1865 - 1939). In particular it is about founding pedagogical courses by Poltava provice zemstvo in the second half of the XIX-th century; activity of the Pedagogical Bureau (1905 - 1919) that was the first regional scientific & educational institution, organizer of the integral system of mastering pedagogical art; about forms and methods of pedagogical communication development in 1919 - 1939, that preceded foundation, of the Institute of Teachers Improvement, ITI (1939). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР-4ПОЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|