Кравченко Л. М. Ідея оптимальної школи у науково-дослідницькій та організаційно-педагогічній діяльності В.О. Сухомлинського / Л. М. Кравченко // Постметодика. - 2007. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Розглянуто й охарактеризовано ідею оптимальної школи в єдності науково-дослідного та організаційного педагогічного доробку В.О. Сухомлинського, досягнень науки і практики сучасного менеджменту освіти. Доведено актуальність ідей видатного вченого для їх впровадження у життя школи на всіх етапах її розвитку. Рассмотрена и охарактеризована идея оптимальной школы в единстве научно-исследовательского и организационного педагогического наследия В.О. Сухомлинского, достижений науки и практики современного менеджмента образования. Доказана актуальность идей выдающегося ученого для их внедрения в жизнь школы на всех этапах ее развития. The article deals with the idea of optimum school in unity of a research and organizational pedagogical reserve of V.O.Suhomlinsky, achievements of a science and practice of modern management of education. The urgency of ideas of the outstanding scientist for their introduction during a life of school at all stages of its development is proved. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|