РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418834<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романко І. Г. 
Інтерпретація діалогу в психолого-педагогічних дослідженнях загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Постметодика. - 2007. - № 3. - С. 37-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано поняття діалогу як способу пізнання дійсності та особливого дидактично-комунікативного середовища, що забезпечує суб'єктно-осмислене спілкування, рефлексію й самореалізацію особистості. Вивчено значення діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Зроблено теоретичний аналіз психологічних досліджень в галузі педагогічної психології вітчизняних і зарубіжних авторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ю953 + Ч314.4(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського