Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418834<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Романко І. Г. Інтерпретація діалогу в психолого-педагогічних дослідженнях загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Постметодика. - 2007. - № 3. - С. 37-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Обгрунтовано поняття діалогу як способу пізнання дійсності та особливого дидактично-комунікативного середовища, що забезпечує суб'єктно-осмислене спілкування, рефлексію й самореалізацію особистості. Вивчено значення діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії. Зроблено теоретичний аналіз психологічних досліджень в галузі педагогічної психології вітчизняних і зарубіжних авторів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ю953 + Ч314.4(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|