РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418862<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сейдаметова З. С. 
Процедури і соціальна тканина розробки curricula: досвід США / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко // Постметодика. - 2008. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто методологію, концепції та процедури розробки модельних curricula для шкіл та університетів США у галузі комп'ютинга. Наведено загальну характеристику організацій, діяльність яких пов'язана з розробкою curricula, зокрема, таких, як The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Досліджено історію створення відомої серії Computing Curricula, виданої на початку XXI ст., розглянуто її особливості. Розкрито специфіку розробки curricula для старших шкіл Америки, що складається з чотирьох рівнів. Зазначено, що на вибір тематики curricula впливає соціальна тканина життя, яка містить у собі школи, організації освітнього тестування, університети, професійні асоціації, фірми-емітенти професійних сертифікатів, батьківську громадськість.

Рассмотрены методология, концепция и процедуры разработки модельных curricula для школ и университетов США в области компьютинга. Приведена общая характеристика организаций, деятельность которых связанна с разработкой curricula: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. Освещена история создания известной серии Computing Curricula, изданной в начале XXI ст., рассмотрены ее особенности. Раскрыта специфика разработки curricula для старших школ Америки, который состоит из четырех уровней. Отмечено, что на выбор тематики curricula влияет социальная ткань жизни, содержащая в себе школы, организации образовательного тестирования, университеты, профессиональные ассоциации, фирмы-эмитенты профессиональных сертификатов, родительскую общественность.

The methodology, concepts and procedures of development model curricula for schools and universities of the USA in the field of computing is considered. The brief description of some the organizations connected with development curricula is presented: The Association for Computing Machinery, The Association for Information Systems, The Association for Information Technology Professionals, The Computer Society of the Institute for Electrical and Electronic Engineers. The known series Computing Curricula published in the beginning of XXI-st century and its history is described. The special attention is given to problems of curricula development for the high schools of America (A Model Curriculum for K-12 Computer Science).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.211 + З970р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського