РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418923<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шара С. О. 
Емоційний інтелект як чинник професійно-педагогічної адаптації молодого викладача / С. О. Шара // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 48-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено роль емоційного інтелекту в адаптації молодого викладача до науково-педагогічної діяльності. Показано зв'язок між рівнем емоційного інтелекту та характеристиками професійно-педагогічної адаптації особистості. Виділено показники адаптаційних процесів: адаптивність, дезадаптивність, неадаптивність. На основі узагальнення праць, присвячених теоретичному та експериментальному вивченню емоційного інтелекту, виокремлено основні сфери впливу емоційного інтелекту на адаптацію молодого викладача до науково-педагогічної діяльності: когнітивну, емоційну, поведінкову. Проаналізовано показники емоційного інтелекту молодих викладачів. Виявлено гендерні відмінності у рівнях прояву особистісного регулятивного компоненту емоційного інтелекту. Визначено роль емоційного інтелекту, що виявляється у здійсненні вибору між прийняттям і уникненням емоційних переживань, що супроводжують стресові ситуації викладацької діяльності.

Исследована роль эмоционального интеллекта в адаптации молодого преподавателя к научно-педагогической деятельности. Показана связь между уровнем эмоционального интеллекта и характеристиками профессионально-педагогической адаптации личности. Выделены показатели адаптационных процессов: адаптивность, дезадаптивность, неадаптивность. На основе обобщения работ, посвященных теоретическому и экспериментальному изучению эмоционального интеллекта, выделены основные сферы влияния эмоционального интеллекта на адаптацию молодого преподавателя к научно-педагогической деятельности: когнитивная, эмоциональная, поведенческая. Проанализированы показатели эмоционального интеллекта молодых преподавателей. Выявлены гендерные различия в уровнях проявления личностного регулятивного компонента эмоционального интеллекта. Определена роль эмоционального интеллекта, который проявляется в осуществлении выбора между принятием и избеганием эмоциональных переживаний, сопровождающих стрессовые ситуации преподавательской деятельности.

The role of emotional intelligence in the adaptation of the young teacher to research and teaching. Shows the relationship between the level of emotional intelligence and performance of professional and pedagogical adaptation of the individual. Identified indicators of adaptive processes, such as adaptability, maladaptive, non-adaptive. The main parameters of professional and pedagogical adaptation of personality to teaching, in particular: the readiness and adaptation to the organization of the study subjects included in the integration processes of the educational environment of the institution and the relationship with the environment, identification with traditions and norms of conduct of the institution. Based on the aggregation of works devoted to theoretical and experimental study of emotional intelligence, identified the main sphere of influence of emotional intelligence to adapt to a young teacher of scientific and educational activities: cognitive, emotional, behavioral. Analyzed indicators of emotional intelligence of young teachers. Identified gender differences in the levels of personal manifestation of the regulatory component of emotional intelligence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467 + Ч421.42 + Ю940.9-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського