РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418931<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Іщенко Л. 
Інновації в освіті Нідерландів / Л. Іщенко // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 64-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто тенденції інноваційного розвитку освіти Нідерландів, місце інновацій у діяльності закладів початкової та середньої освіти цієї країни. Відзначено, що першочерговим завданням даної держави, що прагне до підвищення результативності навчання дітей, є неухильне дотримання інноваційності в освіті, автономія школи, адресне фінансування шкіл у формі грантів. Висвітлено такі інноваційні напрями: проекти з цифровими ресурсами, завдяки яким учителі упорядковують власні навчальні програми та відкривають до них доступ учням; взаємозбагачувальна інноваційна співпраця між ВНЗ та школами; застосування в основі програм з усіх предметів художніх дисциплін. Виділено інноваційні концепції у базових школах, об'єднаних метою формування дитини як самостійної і відповідальної особи. Підсумовано, що єдиним шляхом для освіти Нідерландів є прагнути кращого, передавати знання та досвід, бути незалежним інноватором, проводити дослідження.

Рассмотрены тенденции инновационного развития образования Нидерландов, место инноваций в деятельности учреждений начального и среднего образования Нидерландов. Отмечено, что первоочередной задачей этого государства, стремящегося к повышению результативности обучения детей, является неукоснительное соблюдение инновационности в образовании, автономия школы, адресное финансирование школ в форме грантов. Освещены такие инновационные направления: проекты с цифровыми ресурсами, благодаря которым учителя приводят в порядок собственные учебные программы и открывают им доступ учащимся; взаимнообогащающее инновационное сотрудничество между ВУЗ и школами; применение в основе программ по всем предметам художественных дисциплин. Выделены инновационные концепции в базовых школах, объединенных целью формирования ребенка как самостоятельной и ответственной личности. Подытожены, что единственным путем для образования Нидерландов является стремиться к лучшему, передавать знания и опыт, быть независимым инноватором, проводить исследования.

The tendencies of innovation development of education of the Netherlands, a place of innovation in the institutions of primary and secondary education, the Netherlands. It is noted that the first priority of the state seeking to improve the learning outcomes of children is strict observance of innovation in education, school autonomy, targeted funding for schools in the form of grants, as well as the schools themselves may seek assistance from the government support structures, in addition, active participants upgrade education receive financial incentives. Are illuminated, such innovative areas: projects with digital resources which teachers are busy cleaning their own training programs and offer them access to students; mutually enriching innovative collaboration between universities and schools; application programs based on all subjects of artistic disciplines, enhances motivation and maximizing their own style of learning style student (Lyceum "Amadeus"). Identifies five innovative concepts inbasic schools, united to form the child as an independent and responsible person: daltonskie schools, schools Fran, Jena Plan schools, Montessori schools and Free Waldorf Schools. Conclude that the only way for the formation of the Netherlands is to strive for the better, to transfer knowledge and experience to be an independent innovator, conduct research, to support other initiatives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4НІД) + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського