РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418933<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Павленко В. І. 
Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності педагога / В. І. Павленко // Постметодика. - 2010. - № 2. - С. 41-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи Інформаційного центру районного методичного кабінету відділу освіти (ІЦ РМК) Полтавської райдержадміністрації, започаткований з метою активізації впровадження прогресивних інноваційних технологій шляхом створення сучасного інформаційно-освітнього середовища в мережі навчальних закладів району відповідно до потреб сьогодення і з вільним доступом до нього. Виокремлено такі напрями роботи ІЦ РМК: вивчення інформаційних потреб користувачів - учасників навчально-виховного процесу в районі, формування єдиного фонду інформаційних ресурсів, комп'ютеризація інформаційних процесів і надання доступу до Інтернету, ведення веб-сторінки на офіційному веб-сайті відділу освіти, створення мережі електронного зв'язку "ЗОШ - ІЦ РМК - РМК". Передовий педагогічний досвід (ППД) визначено як педагогічну діяльність, у процесі якої стабільні позитивні результати забезпечуються використанням оригінальних форм, методів, прийомів, засобів навчання та виховання, нових освітніх систем або інтеграції традиційних форм, методів, прийомів і засобів. Зазначено, що впровадження ППД є найбільш недосконалою ланкою методичної роботи. Підкреслено, що підняти рівень освіти до міжнародних стандартів можливо лише за умови поєднання досягнень науки і технологій з сучасними педагогічними інноваціями та творчими зусиллями усіх працівників освіти.

Освещен опыт работы Информационного центра районного методического кабинета отдела образования (ИЦ РМК) Полтавской райгосадминистрации, учрежденного с целью активизации введения прогрессивных инновационных технологий путем создания современной информационно-образовательной среды в сети учебных учреждений района соответственно современным потребностям и со свободным доступом к нему. Выделены следующие направления работы ИЦ РМК: изучение информационных потребностей пользователей - участников учебно-воспитательного процесса в районе, формирование единого фонда информационных ресурсов, компьютеризация информационных процессов и предоставление доступа к Интернету, ведение вэб-странички на официальном вэб-сайте отдела образования, создание сети электронной связи "СОШ - ИЦ РМК - РМК". Передовой педагогический опыт (ППО) определен как педагогическая деятельность, в процессе которой стабильные положительные результаты обеспечиваются использованием оригинальных форм, методов, приемов, средств обучения и воспитания, новых образовательных систем или интеграции традиционных форм, методов, приемов и средств. Отмечено, что введение ППО является наиболее несовершенным звеном методической работы. Подчеркнуто, что поднять уровень образования до международных стандартов возможно лишь при условии соединения достижений науки и технологий с современными педагогическими инновациями и творческими усилиями всех работников образования.

The article highlights the contributions of experience Information Center RMK Department of Education Poltava district administration, which aims at providing information innovation teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського