РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418934<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нечипоренко В. М. 
Інформаційний простір як складова навчального середовища / В. М. Нечипоренко // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 48-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано шляхи покращання ефективності процесу навчання завдяки впровадженню сучасних технічних засобів. Розглянуто актуальність та необхідність застосування комп'ютерних технологій як вимоги сьогодення. З точки зору інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) уроки розподілено на чотири групи (демонстраційні, комп'ютерного тестування, моделювання, інтегровані) й охарактеризовано кожний з них. Запропоновано три варіанти використання ІКТ залежно від цілей, які ставить вчитель під час підготовки до заняття. Визначено основні переваги використання комп'ютерних технологій у процесі навчання.

Предложены пути повышения эффективности процесса обучения благодаря внедрению современных технических средств. Рассмотрена актуальность и необходимость применения компьютерных технологий как требования современности. С точки зрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) уроки разделены на четыре группы (демонстрационные, компьютерного тестирования, моделирования, интегрированные уроки) и охарактеризован каждый из них. Предложены три варианта использования ИКТ в зависимости от целей, которыеставит учитель при подготовке к занятию. Определены основные преимущества использования компьютерных технологий в процессе обучения.

Ways of improvingаthe effectiveness of the learning process through the introductionаof modern technology. We consider the relevance and necessity of computer technologies as the requirements of modernity. In terms of information and communication technology (ICT) lessons are divided into four groups (demonstration, computer-based testing, modeling, integrated lessons) and characterized each of them. It's considered three options to use ICT according to the purpose that puts the teacher in preparing lessons. It's identified the mainadvantages of using computer technology in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського