РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418968<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голодюк Л. 
Основні засади формування ІКТ-компетентності вчителя-предметника / Л. Голодюк // Постметодика. - 2009. - № 4. - С. 41-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито підходи для забезпечення безперервної освіти вчителів у питаннях впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальний процес. Зазначено, що модель управління навчальним процесом, яка кілька десятиліть була сконцентрована на суворому контролі навчання, ієрархії та повторенні, сьогодні виявляється застарілою, а тому необхідною є зміна свідомості вчителя, яка дозволить перейти від передачі знань до управління ними, у чому ІКТ можуть стати інструментом учителя в підготовці до уроку. Як критерії ефективного навчання виокремлено конструктивність, саморегулювання, взаємодію. Детерміновано поняття "методична компетентність", "ІКТ-компетентність". Описано шляхи та представлено модель формування ІКТ-компетентності вчителя-предметника на прикладі обласних заходів у курсовий та міжкурсовий періоди. Визначено основні засади формування ІКТ-компетентності.

Раскрыты подходы для обеспечения непрерывного образования учителей в вопросах внедрения информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в учебный процесс. Указано, что модель управления учебным процессом, которая несколько десятилетий была сконцентрирована на строгом контроле обучения, иерархии и повторении, сегодня оказывается устаревшей, а потому необходимо изменение сознания учителя, которое позволит перейти от передачи знаний к управлению ими, в чем ИКТ могут стать инструментом учителя в подготовке к уроку. Как критерии эффективного обучения выделены конструктивность, саморегулирование, взаимодействие. Детерминированы понятия "методическая компетентность", "ИКТ-компетентность". Описаны пути и представлена модель формирования ИКТ-компетентности учителя-предметника на примере областных мероприятий в курсовой и межкурсовой периоды. Определены основные принципы формирования ИКТ-компетентности.

Аre revealed approaches to ensure continuing education of teachers in the delivery of information and communication technologies (ICT) in the learning process. It is pointed out that the governance model training process, which for decades has been concentrated on the strict control of training, hierarchy, and repetition, today is outdated, and therefore requires a change of consciousness teachers that will switch from the transfer of knowledge to the management of what ICT can become an instrument teachers in preparation for the lesson (for knowledge management is understood that the teacher and students can find information, select it, structure and use in certain circumstances and new). As the criteria for effective teaching highlighted the constructive, self-regulation, interaction. Deterministic notion of "methodical competence", "ICT-competence". Describe ways and presents a model of the formation of ICT-competence subject teachers on the example of regional activities. The main principles of formation of ICT-competence


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського