РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419005<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Віт Кес де 
Співпраця між школою і батьками. У інтересах дитини / Віт Кес де // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 69-75. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено основоположні позиції співпраці між школою і батьками (ШіБ), які можна використовувати в початковій школі, а також в яслах, у закладах професійно-технічної освіти, за аспектами: співпраця як свідомий вибір, встановлення спільних інтересів, якісні характеристики співпраці, школа як ініціатор формування партнерства. Наведено комбінації вимірів взаємного залучення ШіБ: батьків - до життя їх дитини в школі, до життя класу їх дитини і школи, школи - до життя родини школяра (симпатія, допомога, спільність поглядів, участь у прийнятті рішень). Виділено особливості партнерських відносин між ШіБ. Акцентовано увагу на тому, що у сфері середньої освіти ШіБ дедалі більше звертаються до дітей як до контактних осіб між ШіБ (учні середньої школи та студенти мають законне право голосу). Підкреслено рівноправність партнерства ШіБ, в якому школа відіграє провідну роль. Підсумовано, що чітке бачення партнерських відносин, стійке уявлення про поведінку, послідовність дій - необхідні умови ефективного партнерства ШіБ.

Освещены основополагающие позиции сотрудничества между школой и родителями (ШиР) в начальной школе, которые можно также использовать в яслях, учреждениях профессионально-технического образования, по аспектам: сотрудничество как сознательный выбор, установление общих интересов, качественные характеристики сотрудничества, школа как инициатор формирования партнерства. Представлены комбинации измерений взаимного вовлечения ШиР: родителей - в жизнь их ребенка в школе, в жизнь класса их ребенка и школы, школы - в жизнь семьи школьника (симпатия, помощь, общность взглядов, участие в принятии решений). Выделены особенности партнерских отношений между ШиР. Акцентировано внимание на том, что в сфере среднего образования ШиР все больше обращаются к детям как к контактным лицам между ШиР (учащиеся средней школы и студенты имеют законное право голоса). Подчеркнуто равноправие партнерства ШиР, в котором, школа играет ведущую роль. Подытожено, что четкое видение партнерских отношений, устойчивое представление о поведении, последовательность действий - необходимые условия еффективного партнерства ШиР.

Аre illuminated, the fundamental position of co-operation between schools and parents (SaP) in elementary school, which can also be used in nurseries, institutions of vocational education on the aspects: cooperation as a conscious choice, to establishcommon interests, the qualitative characteristics of cooperation, the school as the initiator of the formation of partnerships . The concept of cooperation as a permanent joint investment and educational cooperation - as a two-dimensional phenomenon, which consists of the involvement of parents and school involvement, as opposed to the traditional "parental involvement". Presented by the combination of measurements of the mutual involvement of the SaP: the parents - in the lives of their children in school, the class life of their child, and schools, schools - in family life schoolboy (sympathy, support, commonality of views, participation in decision-making). The features of partnerships between the SaP. Accentuated the fact that in secondary education SaP are increasingly turning to children as a contact person between the SaP (secondary school pupils and students have a legitimate right to vote). Highlighted equity partnership SaP, which, however, the school has played a leading role.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського