РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419007<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернікова Л. 
Сутність поняття ІКТ-компетентності педагога / Л. Чернікова // Постметодика. - 2009. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні підходи до розуміння сутності інформаційно-комунікаційно-технологічної компетентності (ІКТК) вчителів, її складових і рівнів сформованості. Зазначено, що за позицій компетентнісного підходу, суттю освіти стає розвиток здібності до самостійного рішення проблем у різних сферах і видах діяльності. Уточнено поняття "ІКТК", під якою розуміється здатність вчителя використовувати інформаційні та комунікаційні технології для здійснення інформаційної діяльності (пошуку інформації визначення і організації, управління і аналізу, а також її створення і розповсюдження) у своїй професійній сфері. Підкреслено, що майже всі науковці виділяють цю компетентність як обов'язкову складову професійної компетентності педагога. Представленота проаналізовано багаторівневу схему структури ІКТК. Описано 4-ступеневу модель розвитку компетентності, яка значною мірою спроможна забезпечити неперервний розвиток ІКТК педагогів.

Рассмотрены научно-теоретические подходы к пониманию сущности информационно-коммуникационно-технологической компетентности (ИКТК) учителей, ее составляющих и уровней сформированности. Указано, что c позиций компетентностного подхода, сутью образования становится развитие способности к самостоятельному решению проблем в различных сферах и видах деятельности. Уточнено понятие "ИКТК", под которой понимается способность учителя использовать информационные и коммуникационные технологии для осуществления информационной деятельности (поиска информации, ее определения и организации, управления и анализа, а также ее создания и распространения) в своей профессиональной сфере. Подчеркнуто, что почти все ученые выделяют эту компетентность как обязательную составляющую профессиональной компетентности педагога. Представлена и проанализирована многоуровневая схема структуры ИКТК. Описана 4-ступенчатая модель развития компетентности, которая в значительной степени способна обеспечить непрерывное развитие ИКТК педагогов.

Сonsidered the scientific and theoretical approaches to understanding the essence of information communication technology competence (IKTK) of teachers, its components and levels of formation. It is indicated that the c positions of Competence approach, the essence of education is the development of capability for independent problem-solving in various fields and activities. To clarify the IKTK, which refers to the ability of teachers to use information and communication technologies for the implementation of outreach activities (information search, its definition and organization, management and analysis, as well as its creation and distribution) in their professional field. It was stressed that almost all scholars have identified this as a mandatory component of the competence of professional competence of teachers. Presented and analyzed a multi-level circuit structure IKTK. We describe a 4-speed model of competence, which is largely able to provide continuous development IKTK teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського