РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419012<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Крилевець М. П. 
Сучасні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти / М. П. Крилевець // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто актуальну дидактичну проблему наступності між дошкільною та початковою ланками шкільної освіти. Розкрито й охарактеризовано наукові аспекти наступності: психологічний, педагогічний і методичний. Висвітлено методичні підходи до реалізації наступності в навчанні, що спрямовані на усунення суперечності між завданнями початкової освіти та вимогами батьків до підготовки їх дітей. Теоретично обгрунтовано необхідність врахування вікових психофізичних особливостей шестилітньої дитини, стану її здоров'я, а також інноваційних освітніх технологій у разі забезпечення плавного переходу із дошкільного дитинства в початкову школу, адаптації до шкільного навчання.

Рассмотрена актуальная дидактическая проблема последовательности между дошкольным и начальным звеном школьного образования. Раскрыты и охарактеризованы научные аспекты последовательности: психологический, педагогический и методический. Освещены методические подходы к реализации последовательности в обучении, направленные на устранение противоречия между задачами начального образования и требованиями родителей к подготовке их детей. Теоретически обоснована необходимость учета возрастных психофизических особенностей шестилетнего ребенка, состояния его здоровья, а также инновационных образовательных технологий при обеспечении плавного перехода от дошкольного детства в начальную школу, адаптации к школьному обучению.

Actual didactic issues nowadays problems of the continuity of preschool and junior education are considered. Scientific aspects, methodological approaches to attain continuity in education those are used for elimination contradictions between tasks ofprimary education and requirements of parents for preparation of their children are exposed. Necessity to take into account specific of six-years old child, his or her health condition in the transition from preschool childhood to primary school, adaptation to school life are grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського