РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419015<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Клепко С. 
Травелог про репрезентацію знань в освіті Нідерландів / С. Клепко // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 76-104. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Проаналізовано сукупність форм репрезентації знань в освіті Нідерландів (комунікація, розпакування, компактифікація, мініатюризація, канонізація, навчальний план, розробка навчальних програм) як унікальна діяльність у галузі освіти у трикутнику практики, політики та науки. Встановлено провідні принципи організації освіти в Нідерландах - відповідність її засадам гри як добровільної та вільної діяльності людини та цілеспрямоване виробництво освітнього знання у глобальну еру. Презентовано кількісні та якісні показники організаційної схеми освіти в Нідерландах (учнівської молоді, учителів, шкіл, фінансування, підручників) з порівнянням їх динаміки у часі. Наведено рефлексії щодо дилеми "авторитарна - вільна педагогіка" і зазначено, що школи вільної педагогіки може дозволити собі суспільство з успішною економікою.

Проанализирована совокупность форм репрезентации знаний в образовании Нидерландов (коммуникация, распаковка, компактификация, миниатюризация, канонизация, учебный план, разработка учебных программ) как уникальная деятельность в области образования в треугольнике практики, политики и науки. Установлены ведущие принципы организации образования в Нидерландах - соответствие его основам игры как добровольной и свободной деятельности человека и целенаправленное производство образовательного знания в глобальную эру. Презентованы количественные и качественные показатели организационной схемы образования в Нидерландах (учащейся молодежи, учителей, школ, финансирование, учебников) в сравнении их динамики во времени. Приведена рефлексия относительно дилеммы "авторитарная - свободная педагогика", отмечено, что школы свободной педагогики может позволить себе общество с успешной экономикой.

Analyzed a set form of knowledge representation in the formation of the Netherlands (Communication, unpacking, compactification, miniaturization, canonization, curriculum, curriculum development) as a unique educational activities in the triangle of practice, policy and science. Established guiding principles for the organization of education in the Netherlands - its compliance with the basics of the game as a voluntary and free of human activity and targeted production of educational knowledge in the global era. We give the Netherlands the definition of innovation as the application of knowledge to be used primarily for economic gain, as the phenomenon of social development, which occurs at the intersection of three phenomena - the knowledge of itsintroduction and use this knowledge to produce economic benefits. Presented quantitative and qualitative indicators of the organizational schemes of education in the Netherlands (students, teachers, schools, funding, textbooks) in comparison to trends over time. Shows the reflection on the dilemma of "authoritarian - free pedagogy", noted that the school-free pedagogy can afford the society with a successful economy. Proposed reproduction in Ukraine mechanism of representation of knowledge, like the Netherlands, which should start from the layout of the "Guide to Education in Ukraine", which will prompt further action.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4НІД)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського