РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000419023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Водолазська Т. В. 
Формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 26-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено значення комплексної оцінки емоційної сфери молодших школярів. Встановлено, що у педагогічній та психологічній літературі бракує праць, які б вичерпно висвітлювали негативні наслідки несформованості емоційної сфери дитини, її діагностики. Проаналізовано практичні прийоми роботи з використанням навчально-методичного матеріалу "Коробка емоцій" для дітей чотирьох - семи років у контексті освіти Нідерландів. З'ясовано роль емоційного благополуччя як головної умови формування особистості. Акцентовано увагу на тому, що найчастіше гармонійному розвитку дитини перешкоджають емоційна нестабільність, емоційні порушення, невміння використовувати виразні засоби. Запропоновано можливі шляхи формування емоційного благополуччя дітей, зокрема: формування вміння усвідомлювати свої емоції, імітація різних емоційних станів, формування вміння визначати емоційний стан іншої людини, визначення ступеня виявлення емоційної експресії у музиці, вираження власних емоцій через малюнки тощо.

Исследовано значение комплексной оценки эмоциональной сферы младших школьников. Установлено, что в педагогической и психологической литературе недостаточно трудов, которые бы исчерпывающе освещали негативные последствия несформированности эмоциональной сферы ребенка, ее диагностики. Проанализированы практические приемы работы с использованием учебно-методического материала "Коробка эмоций" для детей четырех - семи лет в контексте образования Нидерландов. Выяснена роль эмоционального благополучия как главного условия формирования личности. Представлены возможные пути формирования эмоционального благополучия детей, в частности: формирование умения осознавать свои эмоции, имитация различных эмоциональных состояний, формирование умения определять эмоциональное состояние другого человека, определение степени проявления эмоциональной экспрессии в музыке, выражение собственных эмоций посредством рисунков.

Investigated the importance of a comprehensive assessment of the emotional sphere younger students. Established that, in educational and psychological literature lacks works that would exhaustively covered the negative consequences of emotional child aborted, her diagnosis. Explore practical techniques for working with the training and methodological material "box of emotions" for children four - seven years in the context of education, the Netherlands. The role of emotional well-being as the main condition for the formation of personality. Accentuated the fact that often hamper the harmonious development of child emotional instability, emotional disorders, inability to use the means of expression. Presents possible ways of forming emotional well-being of children, in particular: building skills to understand their emotions, an imitation of various emotional states, the ability to determine the formation of the emotional state of another person, determine the degree of manifestation of emotional expression in music, the expression of emotions through his own drawings.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4НІД) + Ю983.521 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського